• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
9D834EFB-2251-4DE1-80DE-0672EC8F0082.jpeg
 

fsdfsdf

Omega
Bär Aquanauten som daily beater och kommer fortsätta med det - mitt val ifall jag skulle bli en OWG, men roterar en del annat. Uppskattar läsbarheten, tavlan i olika ljus, gummilänkens bekvämlighet - smala profilen (8mm) samt hur lätt den är, vackra baksidan, ja allt. Enda negativa är hur den fått ett gäng mindre repor - men kan tydligen poleras för ca 400 dollar hos AD... men ingen brådska.

Trist kanske att prata priser mm - men noterar bara vilken explosionsartad tillväxt Aquanauten gjort senaste tiden. Köpte själv en ny via en privatperson med goda relation med en AD för dryga året sen för ca 25% över listpris och nu verkar dom tradas på Chrono24 för upp till 40-50% utöver över det. Hur länge kan detta fortsätta...?

qX426zS.jpg

soq8f8L.jpg
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Bär Aquanauten som daily beater och kommer fortsätta med det - mitt val ifall jag skulle bli en OWG, men roterar en del annat. Uppskattar läsbarheten, tavlan i olika ljus, gummilänkens bekvämlighet - smala profilen (8mm) samt hur lätt den är, vackra baksidan, ja allt. Enda negativa är hur den fått ett gäng mindre repor - men kan tydligen poleras för ca 400 dollar hos AD... men ingen brådska.

Trist kanske att prata priser mm - men noterar bara vilken explosionsartad tillväxt Aquanauten gjort senaste tiden. Köpte själv en ny via en privatperson med goda relation med en AD för dryga året sen för ca 25% över listpris och nu verkar dom tradas på Chrono24 för upp till 40-50% utöver över det. Hur länge kan detta fortsätta...?

qX426zS.jpg

soq8f8L.jpg
Gällande priserna så är det ju lite stört, sedan inte sagt att de säljer för dessa priser.....
Skulle jag göra något om och igen så skulle jag gärna ha tillbaka min 5167 och köra den på heltid.
 

M.B.

Cartier
Måste också säga att urtavlan är helt fantastisk in real life. Ibland matte, ibland som i bilden, ibland BAAHHM! Shiny reflection. Man måste verkligen se det för att uppskatta.
 
Topp