• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
1A72C393-176F-44A3-8B12-15E5DD3E5845.png

Jag struntar i om någon hellre äter skit eller dylikt än att bära denna (ni kommer ändå aldrig ha råd med den så det spelar ändå ingen roll), MEN - häftigt hantverk och piece unique. Kul för den som får bära den.
De är feta.
 

EWEA

Cartier
Lite inne på att skaffa den utskällda länken till min 5065. Någon som sitter på en och vill dela med sig av erfarenhet? :)
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
1A72C393-176F-44A3-8B12-15E5DD3E5845.png

Jag struntar i om någon hellre äter skit eller dylikt än att bära denna (ni kommer ändå aldrig ha råd med den så det spelar ändå ingen roll), MEN - häftigt hantverk och piece unique, kul för den som får bära den.
Funnits ett par år, men den är iallafall så jävla bra. Sjukt kul att designen går utanför tavlan. Kul på alla plan.
 

davvaer

Omega
Har letat länge nu efter en Aquanaut i guld. Verkar som priset verkligen rasat fort på denna.
För cirka en månad sen låg dom på runt 480k+ på chrono. Nu finns dom från 415.
Värt att slå till på en om man skulle få den för en slät 400ing eller kommer dom ramla lite till? Retail är cirka 350k idag
 

VintageCollector

Cartier
2-Faktor
Liten fråga, rätta mig om fel tråd, men ser denna okej ut? Tyder 3739/100 men får det till 3738/100. Quartz är det iallafall enligt säljare.
71CA09F6-7615-45B9-8246-D082DB1061CD.png

FA4D7BDD-F6E8-4B49-A7B1-A8E88430C013.jpeg
Tycker att det står 3739. 3738 har aldrig funnits med annat verk än 240. Har heller aldrig sett att baksidan är graverad på det sättet. 3739 borde dessutom vara mer rund än elliptisk. Inget verkar stämma med vad jag kan om dessa modeller men jag utger mig inte för att kunna dem fullt ut.
 

joca

Patek
2-Faktor
Har letat länge nu efter en Aquanaut i guld. Verkar som priset verkligen rasat fort på denna.
För cirka en månad sen låg dom på runt 480k+ på chrono. Nu finns dom från 415.
Värt att slå till på en om man skulle få den för en slät 400ing eller kommer dom ramla lite till? Retail är cirka 350k idag
Om du vill ha den så köp? Omöjligt att sia i värdet framöver :)
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Har letat länge nu efter en Aquanaut i guld. Verkar som priset verkligen rasat fort på denna.
För cirka en månad sen låg dom på runt 480k+ på chrono. Nu finns dom från 415.
Värt att slå till på en om man skulle få den för en slät 400ing eller kommer dom ramla lite till? Retail är cirka 350k idag

Kollat med AD runt om i världen? Bara att glömma att ens få stå på kö?
 
Topp