• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Någon som vet på rak arm om stiften i en 116170 ska passa i ett Superjubilee 15300? De går inte i med lätthet som det gör i oysterlänken som sitter på och jag vågar inte riktigt trycka in dem heller...
När jag hade BLNR med jubilie så använde jag stiften ifrån 116200 (datejust) gick ej med GMT stiften
 

Willur

Cartier
Nymans idag, om någon är sugen.
IMG_0660.jpg
IMG_0659.jpg
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag kunde tänka mig en Daytona WG med blå tavla och en guldsub med svart. Nästan så att det hade kunnat räcka så.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ja. Du lär ju få din före mig i alla fall. Känner samtidigt inte att det är någon stress (tack och lov) med tanke på att jag är nöjd med 114 och 116 modellerna 😃
Precis. Ändå sjukt att vänta på nåt volym tillverkat. Har ju ägt ett gäng olika subc o de har man ju bara knallat in o köpt direkt över disk hos AD för inte så längesedan
 
Topp