• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Barricello

Audemars
Slänger in en liten goding i tråden ☺️

1F500C5C-0BA8-4A8F-BBC5-088D131D1D49.jpeg
 

50Famnar

Omega
2-Faktor
Håller med! Köpte min första Rolex för snart 11 år sedan men jag tycker fortfarande att dagens marknad är frustrerande. 😆
Kommer ihåg när jag gick in på Nymans en dag 2008 och kollade vad som fanns. Föll då för en 16610LV som jag köpte. Är glad att jag har den kvar 😊.
Itisdags så mejlade jag samma AD för att kolla en modell som jag velat ha nu ett tag och kunde till min glädje hämta ut den igår:
25C20396-E217-4663-81B7-BB232C152794.jpeg

iof inte lika svårt att hitta den som med många andra sportstålisar.
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Kommer ihåg när jag gick in på Nymans en dag 2008 och kollade vad som fanns. Föll då för en 16610LV som jag köpte. Är glad att jag har den kvar 😊.
Itisdags så mejlade jag samma AD för att kolla en modell som jag velat ha nu ett tag och kunde till min glädje hämta ut den igår:
25C20396-E217-4663-81B7-BB232C152794.jpeg

iof inte lika svårt att hitta den som med många andra sportstålisar.
Vad roligt att du har din 16610LV kvar och grattis till nya dinkan!
 

-SC-

Omega
Pledge Member
08D0840D-8F23-4EBA-BD65-CB87E7F29A61.jpeg


Titta titta...
Gick igenom lite gamla semesterbilder och hittade denna från Dubai 2016.

På den tiden fanns sportstål tillgängligt och man fick direkt 10% rabatt på listpriset vid frågan om pris, och sedan kunde man förhandla till sig ytterligare rabatt.

Känns som en evighet sedan.
 

Barricello

Audemars
08D0840D-8F23-4EBA-BD65-CB87E7F29A61.jpeg


Titta titta...
Gick igenom lite gamla semesterbilder och hittade denna från Dubai 2016.

På den tiden fanns sportstål tillgängligt och man fick direkt 10% rabatt på listpriset vid frågan om pris, och sedan kunde man förhandla till sig ytterligare rabatt.

Känns som en evighet sedan.
Inte för en allt för lång tid sedan.. men känns ändå så sjukt långt bort 😏
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
08D0840D-8F23-4EBA-BD65-CB87E7F29A61.jpeg


Titta titta...
Gick igenom lite gamla semesterbilder och hittade denna från Dubai 2016.

På den tiden fanns sportstål tillgängligt och man fick direkt 10% rabatt på listpriset vid frågan om pris, och sedan kunde man förhandla till sig ytterligare rabatt.

Känns som en evighet sedan.
Men då struntade man givetvis i det och köpte av gråhandlare istället för typ 20% rabatt!
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Har en OP36 116000 og når jeg skulle ta den fram i går hadde den stoppet. Jeg dro den opp med kronan kanskje 10-15 runder uten at den startet. Dock startet den direkt når jeg ”skakade” den lite og og gikk hele natten så tydligen har den blirt uppdragen, men ble veldig fundersam over at den ikke startet. Er det normalt?
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Har en OP36 116000 og når jeg skulle ta den fram i går hadde den stoppet. Jeg dro den opp med kronan kanskje 10-15 runder uten at den startet. Dock startet den direkt når jeg ”skakade” den lite og og gikk hele natten så tydligen har den blirt uppdragen, men ble veldig fundersam over at den ikke startet. Er det normalt?
Ja, helt normalt.
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Har en OP36 116000 og når jeg skulle ta den fram i går hadde den stoppet. Jeg dro den opp med kronan kanskje 10-15 runder uten at den startet. Dock startet den direkt når jeg ”skakade” den lite og og gikk hele natten så tydligen har den blirt uppdragen, men ble veldig fundersam over at den ikke startet. Er det normalt?
Min är precis likadan, startar efter ca. 18 varv :)
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Kommer ihåg när jag gick in på Nymans en dag 2008 och kollade vad som fanns. Föll då för en 16610LV som jag köpte. Är glad att jag har den kvar 😊.
Itisdags så mejlade jag samma AD för att kolla en modell som jag velat ha nu ett tag och kunde till min glädje hämta ut den igår:
25C20396-E217-4663-81B7-BB232C152794.jpeg

iof inte lika svårt att hitta den som med många andra sportstålisar.
Fasen vad kul! Tycker 216570 och 116610LV är bra komplement till varandra :)
 
Topp