• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FlipSwede

Rolex
Öh? Den ligger 40k över snittpris inom Europa på C24 som i sin tur är orimligt prismässigt.
Öh? Den ligger 40k över snittpris inom Europa på C24 som i sin tur är orimligt prismässigt.
Oh sjalv.
Vet inte var du tittar men just i denna sekund sa ar det billigaste begarda pris inom EU pa C24 USD 37470 for en begagnad 2017. Det bor vara cirka 318500SEK
En oanvand 2020-2021 vill man ha fran USD 43000 for (365500sek) upp till var danske vans fyndpris pa USD 54700 (464950sek)

Link for er som vill kontrollera sjalva


Jag sager inte att det blir salt for den summan,och Hedens klocka kanske ligger osald i flera ar den med...eller sa tror en potentiell kopare att det inte blir billigare an idag inom overskadlig framtid och handlar.
Forsvinner annonsen (och vi utgar fran att det betyder sald klocka) sa var det ratt pris oavsett vad du jag och alla andra icke-kopare tycker och tanker
 

Professor S

Panerai
2-Faktor
Oh sjalv.
Vet inte var du tittar men just i denna sekund sa ar det billigaste begarda pris inom EU pa C24 USD 37470 for en begagnad 2017. Det bor vara cirka 318500SEK
En oanvand 2020-2021 vill man ha fran USD 43000 for (365500sek) upp till var danske vans fyndpris pa USD 54700 (464950sek)

Link for er som vill kontrollera sjalva


Jag sager inte att det blir salt for den summan,och Hedens klocka kanske ligger osald i flera ar den med...eller sa tror en potentiell kopare att det inte blir billigare an idag inom overskadlig framtid och handlar.
Forsvinner annonsen (och vi utgar fran att det betyder sald klocka) sa var det ratt pris oavsett vad du jag och alla andra icke-kopare tycker och tanker
Billigast på C24 314 tkr ask. C24 är som bekant dyrt. Så hur är 350 tkr från en svensk gråhandlare billigt?
 

FlipSwede

Rolex
Billigast på C24 314 tkr ask. C24 är som bekant dyrt. Så hur är 350 tkr från en svensk gråhandlare billigt?
Darfor att likt C24 kan man sakert forhandla pris hos Hedens med. Billigaste klockan pa C24 var en 2017
Billigaste 2021 om jag inte missar nagot ar hos NL handlare for USD 42900 (364500sek)

Billigt jmfrt med listpris ar det ju inte,men jmfrt med vad andra handlare begar ar det inte dyrt eller anmarkningsvart pa nagot satt,snarare lagre.

Hursomhelst sa ar jag personligen inte spekulant pa en platklocka for de pengarna,da lagger jag hellre till och koper nagot trevligt i helguld for listpris.
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Spammar lite idag, lite bilder ska vi ha, har akt upp till bergen/djungeln idag, dottern har utomhus Karate traning, trevlig dag traden...
1922DCF2-00F7-4DEA-BE11-793C2E2E6E2A.jpeg
B928A847-9BAC-4A31-9E42-B721F4AE81D3.jpeg
 

FlipSwede

Rolex
Man undrar ju vad som krävs för att man ska få sånna här Rolex-grejer i butik? Alla mina har jag hittat utanför AD:s. Har vi någon tråd för ”merch”? :)

B2430F83-91DF-4FC0-A25A-CDB75DEC65FE.jpeg
Jag vet Rolex har en katalog for just "prylar".
Alltifran fina laderarbeten portfoljer,planbocker.passfodral/agendor till renar reklampryttlas som blackpennor/golfpeggar/kepsar/tygvaskor/paraplyer etc.

Be din AF ta fram den (katalogen alltsa) och bestall hem det du vill ha. Priserna ar inte sa blodiga som LV men heller inte helt gratis.
Sist jag fragade sa fick jag svaret att bestallningar sker en eller mojligtvis tva ganger om aret,sa vantetiden kan vara lang innan det levereras.
 
Topp