• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jodisalt

Rolex
Hej!

Har köpt ett Uncle Seiko Z199 lÀnk till min SKX009, nÄgon som har köpt av Uncle Seiko? Z199 lÀr knappast vara sÀmre Àn Seiko jubilee men ni som Àger en, hur kÀnns den? Hur lÄngt tid tog frakten?
 

Edd

Omega
Nybliven SeikoÀgare (SRPD21K1).
Har tagit bort lÀnken till förmÄn för nato. Nörd som man Àr sÄ ville jag lyssna pÄ verket. UpptÀckte tyvÀrr att nÀr jag vickar klockan i vertikalt lÀge (kl 12 mot taket, kl 6 mot golvet) sÄ lÄter det som om rotorn sitter löst. Det klickar/klunkar lite.
Är detta standard eller bör jag skicka tillbaka?
 

koze

Panerai
2-Faktor
Det börjar spÄra ur, mÄste konsolidera..

CCF522D8-3848-4B17-A4B3-6A9CE1515CE0.jpeg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Tack! :) Köpte en srp777j som visade sig vara en srp773j nÀr den kom. Hade nyligen bytt bort en sÄdan sÄ blev lite besviken. Var i extremt fint skick dock. SÄ istÀllet för att sÀlja/byta den, sÄ kontaktade jag @Ahla77 om han inte skulle kunna göra nÄgot Ät 6105/sla033 hÄllet. Tycker att han lyckades "hyffsat" bra ;) Supernöjd :)
 

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Tack! :) Köpte en srp777j som visade sig vara en srp773j nÀr den kom. Hade nyligen bytt bort en sÄdan sÄ blev lite besviken. Var i extremt fint skick dock. SÄ istÀllet för att sÀlja/byta den, sÄ kontaktade jag @Ahla77 om han inte skulle kunna göra nÄgot Ät 6105/sla033 hÄllet. Tycker att han lyckades "hyffsat" bra ;) Supernöjd :)
FörstÄr det, blev otroligt bra!
 
Topp