Tack! Köpte en srp777j som visade sig vara en srp773j när den kom. Hade nyligen bytt bort en sådan så blev lite besviken. Var i extremt fint skick dock. Så istället för att sälja/byta den, så kontaktade jag @Ahla77 om han inte skulle kunna göra något åt 6105/sla033 hållet. Tycker att han lyckades "hyffsat" bra Supernöjd
Ja, insåg dels att det antagligen var en dum fråga och dels att det ju dessutom finns en Tunatråd. Klockan är helt ny för mig så får försöka läsa på själv misstänker jag, men Seikos modellkatalog är ungefär som att försöka hitta rätt Per Andersson i telefonkatalogen.
Har en 7002 från 92 samt en 5625-7000 från 71 som båda behöver omsorg, vart vänder jag mig lättast i Göteborg med detta?
Dessa tre har presterat så bra på semestern, både på land och i vattnet men mest tid fick ändå Blue Lagoon (som vanligt...)!
Det var den jag försökte köpa för några veckor sedan innan den kom ut. Är dock rätt nöjd med att jag köpte den gråa istället.
Ja, jag veeeet, fick ett infall. Mycket okaraktäristiskt, men jag ska byta tillbaka till gummi om någon dag.
Den var mäktig från början, men har som du säger, vuxit. Skulle aldrig sälja. Det går att ha kul med lite udda band också. Röd Nato i renskinn passar till hawaiiskjortan
När man suktar efter en Grand Seiko men har en begränsad budget så är det helt ok med en Sarb033 som substitut