• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SKX efterföljaren Àr slÀppt.
https://www.seikowatches.com/global-en/products/5sports
Är kluven.
Vad Àr bÀttre?
Ser ut och ha bÀttre finish och detaljer, lÀnken mÄste vara bÀttre och Àr nu oysterlÀnk. Applicerade index osv. Uppgraderat urverk, nu har den 4R36 med hack och handwinding.

Vad Àr sÀmre?
Den har bara 100m WR istÀllet för 200m

Neutral till
Glasbaksida

FrÄgan Àr, vad blir priset?
ff506f4d5fef440bfec1aeffd12312c2.png

efb10dab13f3439063e07b69b1e5f0ac.png
c3aac0718b9e1d42666d5320278a1742.png
0d255f45e8882f2c96e75bd3bcef6b40.png

Vad sÀger ni? Jag Àr som sagt lite kluven.
KÀnns som att seiko 5 sports SNZH-klockorna Àr bÄde snyggare och mer prisvÀrda.:confused:
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Detta med Seikos lume - den Àr ju verkligen grym för det mesta. Men, jag upplever att den som lyser absolut starkast Àr min Marine Master. Min nya LX har inte alls samma tryck i ljuset - ska vÀl vara samma material och anvÀnder man dÄ mindre lysmassa?
 

HuckenJR

Omega
Som ni ser sÄ har den inre ringen flyttat pÄ sig.. strÀcken sitter inte dÀr de ska, Àr detta vanligt eller ska jag lÀmna tillbaka den pÄ garantin?
20190809_110226.jpg
 

HuckenJR

Omega
Usch, jag hade aldrig kunnat leva med en sÄn defekt. LÀmna tillbaka!
LÀmna tillbaka och fÄ det fixat pÄ garanti om du har det. :) Vanligt, det tror jag inte.
Jag har suttit och lÀst pÄ massa forums om detta och det verkar vara vanligt pÄ SKX, frÄgan Àr ju om man bara ska öppna upp den och modda den sjÀlv istÀllet för att skicka tillbaka den :rolleyes:
 
Topp