• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

saltzorro

Breitling
-SPB105J1
DABDC67D-AAD2-4A8B-8985-8534BB955A71.jpeg

Snygg! Sugen pÄ en sÄdan!
 

Bottega

Cartier
Vad ska man föredra, nya eller gamla GS loggan pĂ„ tavlan? Alltid tyckt nĂ€r det stĂ„r SEIKO pĂ„ toppen Ă€r finare. Åsikter?
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Sen respons men Àven lÀngre gÄngreserv (50h) och annan fÀrg (vit) pÄ datumhjulet.
Skiljer det nÄgot mellan nya och gamla alpinist?

Datumförstoring, annorlunda index, vit datumskiva och annan text pÄ tavlan Àr det jag kommer pÄ sÄ hÀr pÄ rak arm men det kan sÀkert finnas andra mindre skillnader. Annat Àr grönt var vÀldigt ovanligt pÄ den förra modellen men nu finns de i bÄde vitt, svart och grönt om jag inte minns fel.

Edit: 6R35 istÀllet för 6R15. Jag vet inte vad den faktiska skillnaden Àr men det kÀnns rimligt att det Àr ett bÀttre verk?
 
Senast Àndrad:

v0n

Patek
2-Faktor
Hittar ingen bÀttre trÄd, behöver hjÀlp att identifiera denna lÀnk som kom pÄ en annan klocka. 19mm , tillhörande pÄ vad? Tack pÄ förhand :)
(misstÀnker AM men som sagt osÀker)
M3So6xj.jpg
 

CeDDan

Omega
2-Faktor
Ingen som sitter pÄ ett lager collars och drabbas av en lust att sÀlja? :)
PM gÀrna mig om sÄ Àr fallet

mvh
 
Topp