• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Provar grönt nato pÄ 035:an.
9E346E94-C8FF-4CA4-9436-160750188CBE.jpeg
 

Mandunko

Cartier
2-Faktor
Hörni: kÀra seiko-Àlskare! Jag Àr pÄ jakt efter en vit 7a28-7020. NÄgon som kan hjÀlpa mig att fÄ tag pÄ en?
BF017DB2-5937-4F3D-A2D6-C02E64349242.jpeg
 

jonaas

Omega
Köpte en 7N43-9041 pĂ„ Tradera för en hundring, har tĂ€nkt polera upp glaset som Ă€r vĂ€ldigt repigt (flammigt?). NĂ„gon som har koll pĂ„ hur jag jagar rĂ€tt pĂ„ ett originalarmband till den? Är det ens görbart utan att sticka ivĂ€g för mycket i pris sett till vad klockan kostade.

IMG_1660.JPG
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jag har inte burit klockor för under 5k i nÄgon större utstrÀckning dÄ jag tyckt man fÄtt göra för stora avkall pÄ byggkvalla, men kÀnner mig rÀtt överbevisad av denne.
20200604_131558.jpg

Visst, den har ett enkelt urverk och ett spÀnne nÀra beslÀktat med tamburinen, men detaljerna och kÀnslan sitter riktigt fint!
 

Denligbg

Omega
Kanske fel forum (?) men testar Ă€ndĂ„... Jag Ă„ngrar svĂ„rligen att jag sĂ„lde min SNZF17K1 för ett par Ă„r sedan. MÅSTE ha en ny (för dagligt bruk). Hittat pĂ„ Creation Watches för 1471 kr (inkl. frakt). MomstillĂ€gget Ă€r ju inte sĂ„ svĂ„rt att rĂ€kna ut men tullpĂ„slaget? Ngn som kan ge mig en fingervisning om procentsats?
 
Topp