• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
.. Och en dagens fÄngst bild :)

IMG_20200801_152613.jpg
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Bet om ursÀkt ifall du redan sagt det, men hur reagerade hon pÄ gÄvan? Hade du din sedan tidigare eller fick ni dem samtidigt nu sÄ att sÀga?

-Hon Àlskade klockan. Vi var inne pÄ en Cocktail till henne sedan tidigare men vi hittade ingen som kÀndes 100%. Röd var inte aktuell, ljusblÄ med index i rosé kÀndes inte tillrÀckligt tidslös, rosa var för flickig, snow landscape tavlan kÀndes inte allround.

Annars gillade hon allt med klockan (storleken, baksidan, effekterna pÄ tavlan och speciellt lÀnken).

Hennes favoritfÀrg Àr grÄ och sÄ fort jag fick syn pÄ dessa nyheter sÄ var det en sjÀlvklarhet att hon skulle fÄ en.

SÄ jag ordnade en liten överraskning dÀr vi fick klockorna samtidigt. SÄ jag köpte Àven min samtidigt :)

C318E10F-0784-4541-A823-E5AE63B55A3C.jpeg
 
Topp