• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Varför endast svenska butiker? BestÀllde sjÀlv en "chocolate bar strap " fr Uncle Seiko i England...
20201122_200131.jpg
För att jag har tĂ„lamod som en trotsig 5 Ă„ring 😂 leveranstiderna Ă€r vĂ€l inte kanon frĂ„n uncle seiko ?
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Yep gÄr min egen stig och Àlskart. RÄdiggar sÄ klart alla Classics must haves ocksÄ men Seiko erbjuder ju sÄ mycket fin kvalitet i mÄnga referenser.

Ang Classics sĂ„ Ă€r en 7A38-7270 pĂ„ vĂ€g hem tĂ€tt följt av en 5m65 Landmaster sĂ„ mixandet fortsĂ€tter😁

Gött :D Hade en vittavlad 738A för en tid sedan och har faktiskt spanat in 5M65 men utseendet var tyvÀrr inte för mig :)
 
Hej.
Jag Àr ny pÄ forumet sÄ inte helt 100 pÄ vart jag ska skriva min frÄga, men jag testar hÀr.
Jag Àr intresserad av en seiko sarx045 men kan inte hitta nÄgon ÄterförsÀljare som har de nÀr jag googlar runt. Vad gör jag för fel? Vart ska jag leta om jag vill köpa den? Bör för övrigt i Uppsala.
 

Code

AKA Vincent B
Hej.
Jag Àr ny pÄ forumet sÄ inte helt 100 pÄ vart jag ska skriva min frÄga, men jag testar hÀr.
Jag Àr intresserad av en seiko sarx045 men kan inte hitta nÄgon ÄterförsÀljare som har de nÀr jag googlar runt. Vad gör jag för fel? Vart ska jag leta om jag vill köpa den? Bör för övrigt i Uppsala.
Finns nÄgra pÄ chrono24..
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Hej.
Jag Àr ny pÄ forumet sÄ inte helt 100 pÄ vart jag ska skriva min frÄga, men jag testar hÀr.
Jag Àr intresserad av en seiko sarx045 men kan inte hitta nÄgon ÄterförsÀljare som har de nÀr jag googlar runt. Vad gör jag för fel? Vart ska jag leta om jag vill köpa den? Bör för övrigt i Uppsala.

Finns att bestÀlla via Gnomon:

 
Finns att bestÀlla via Gnomon:

Tack! KÀnns som en bra ÄterförsÀljare? Jag har som sagt inte sÄ bra koll..
 
Topp