• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

BE0D038F-F23E-4D66-AD3C-5DFBD332B74E.jpeg
Kallt men trevligt. SLA033 har blivit halvbeatern
 

Senpai

Cartier
2-Faktor
Har du letat efter klockan, eller lÀnken? Har en utan lÀnk som jag kan tÀnka mig skiljas ifrÄn.
LÀnk. Var specifik till den hÀr modellen och har inte mycket info att gÄ pÄ. Vikt H-lÀnk, 18mm vid bandhornen, 12mm mittlÀnk som reser sig i mitten. Oklar vidd pÄ spÀnnet, och stÀmplar. NÄl i höstack etc
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Om klockan ocksĂ„ kan anvĂ€ndas som en Maracas Ă€r det ju ett stort plus! :cool: Är det original lĂ€nk? Finns nĂ„gra stĂ€mplar? SjĂ€lv har jag letat i ett par Ă„r nu.
Haha ja precis! 😄

LÀnken Àr frÄn Seiko men den satt inte pÄ klockan frÄn start. Tror att lÀnken Àr korrekt eller vÀldigt lik den som satt pÄ och de Àr frÄn mer eller mindre samma Är. Kan kolla stÀmplarna under kvÀllen.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Ingen som har nÄgot hyfsat billigt gummi att sÀlja till denna?

20210403_175122.jpg
Har en sÄnhÀr till salu i fÀrgen svart. Doftar vanilj.

 

Code

AKA Vincent B
SÄg det hÀr i en annan grupp. Hur kommer det sig att vissa har lume vid datumet och andra inte? Har det med nyare "batchar" och göra?
Screenshot_20210404-121406_Facebook.jpg
20210404_120940.jpg
 

Karlsson

Panerai
VĂ€ldigt bra modell :)
Du, jag och Molle?
AnvÀnder du originalgummit?
Åsikt om det?
De ligger en pÄ k&s, men vet inte om den Àr frÄn svensk ad.

FlÀrpen Àr lite störande, framför allt de gÄnger som den lyckats ta sig ur keepern.

men jag tycker de Ă€r skönt att ha pĂ„ handleden, hĂ„len passar min handled och jag tycker att de kompletterar klockans ”look” vĂ€ldigt bra!

Har du den pĂ„ annat band? SĂ„g att @Molle kört sin pĂ„ ett orange chocolate 😁
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
De ligger en pÄ k&s, men vet inte om den Àr frÄn svensk ad.

FlÀrpen Àr lite störande, framför allt de gÄnger som den lyckats ta sig ur keepern.

men jag tycker de Ă€r skönt att ha pĂ„ handleden, hĂ„len passar min handled och jag tycker att de kompletterar klockans ”look” vĂ€ldigt bra!

Har du den pĂ„ annat band? SĂ„g att @Molle kört sin pĂ„ ett orange chocolate 😁
Kör den pÄ Wjean.(UrsÀkta Breitlingen som förstör bilden). Lite kort för min smak, hade gÀrna haft lite "flÀrp". Men antagligen perfekt för dig dÄ :)
20210206_154351.jpg

20210201_084515.jpg
 
Topp