• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rulle

Audemars
Söndag..😁
20210404_163644.jpg
Hmmm, Àr det en sÄndÀr gammal seiko som inte lÀngre klarar iso kraven för dykare ;)? hahaha
 

Code

AKA Vincent B
Fick hem denna i förra veckan efter en kort tid pÄ service. Riktigt fint skick och dessutom med originalbox :)
qcbKMJf.jpg

uRZM49e.jpg
b9Ayuym.jpg
M1A78NM.jpg
FÄr man frÄga vad servicen gick pÄ? Fanns delar? Varit sugen pÄ en Pouge , men varit lite rÀdd att dom inte gÄr och serva, att det inte finns reservdelar till dom...
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
FÄr man frÄga vad servicen gick pÄ? Fanns delar? Varit sugen pÄ en Pouge , men varit lite rÀdd att dom inte gÄr och serva, att det inte finns reservdelar till dom...
500pix, Àldre herre som pysslat med klockor hela livet som tog sig an denna. Den var bara vÀldigt skitig, inget som behövde bytas :)
 

LePenc

Omega
Jag gillar materialet och kÀnslan i orginalbandet till min SLA033. TyvÀrr Àr det aldeles för lÄngt och den dÀr metalgrunkan som ska hÄlla in bandet Àr ju inte designad av den ljusaste fyren pÄ kustlinjen.
Jag har testat bĂ„de v1 och v2 av Uncle Seikos band men de kĂ€nns hĂ„rda och plastiga. Har nĂ„gon tips pĂ„ gummi eller silikonband gĂ€rna ”waffle” som Ă€r mjuka och smidiga men inte superlĂ„nga?
 
Topp