• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Lauda

Patek
2-Faktor
Kunde inte lÄta bli, otroligt mycket bÀttre i verkligheten. Bilder tycker jag ej gör den rÀttvisa.
IMG_20210610_135748_466.jpg

-Min sĂ€ger hejâ˜ș
B0B2F232-45D7-448A-B1A7-4940335FEB75.jpeg
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Blev lite inspirerad av @FilPro bandvÀljarkavalkad nyligen. Eftersom detta ser ut att bli sommarklockan hade det varit skoj med nÄgot lite busigare bandval ocksÄ utöver lÀnken, svart nato och US-gummit.
Vad hade kunnat passa? Knallrött, kanske? Chockgult? @Limeee-grönt?
IMG_4708.JPG

IMG_4709.JPG
Nu kom den!
8C1508F4-4D27-4CFA-BFDA-F76040790B27.jpeg
LÀnken Àr ganska fint men har bestÀllt en vÄffla frÄn Uncle Seiko :)
Tror Àven den hade gjort sig bra med olivgrön som svar pÄ din frÄga @Flecktarn
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Klart du ska sĂ€tta pĂ„ nĂ„got frĂ€sigt sommarband, jag röstar för ett gult eller orange😁
Ja det fÄr ta mig tusan bli nÄgot fÀrgstarkt ocksÄ! Kan man ha lÀder pÄ en Plopp sÄ... ;)
Nu kom den!
8C1508F4-4D27-4CFA-BFDA-F76040790B27.jpeg
LÀnken Àr ganska fint men har bestÀllt en vÄffla frÄn Uncle Seiko :)
Tror Àven den hade gjort sig bra med olivgrön som svar pÄ din frÄga @Flecktarn
Grymt! Ser ju ut att linjera bra, premium! Visst Àr lÀnken bra, har hört att vissa klagar pÄ dykarförlÀngningen, men jag gillar den.
Olivgrönt kommer det helt klart att bli utöver nÄgot fÀrgglatt!
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ja det fÄr ta mig tusan bli nÄgot fÀrgstarkt ocksÄ! Kan man ha lÀder pÄ en Plopp sÄ... ;)

Grymt! Ser ju ut att linjera bra, premium! Visst Àr lÀnken bra, har hört att vissa klagar pÄ dykarförlÀngningen, men jag gillar den.
Olivgrönt kommer det helt klart att bli utöver nÄgot fÀrgglatt!
Ja men exakt, fördelen med svart klocka Ă€r att du kan matcha med precis vad som helst. Du fĂ„r bestĂ€lla hem nĂ„gra olika fĂ€rger och testa😉
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Med tanke pÄ att jag har nÀrmare 100 klockor liggande kunde man tycka att jag skulle ha mer 20mm att vÀlja pÄ..!
IMG_20210610_172551-01.jpeg

FĂ„r Ă„terkomma med fashion show :)
Ja det dĂ€r var verkligen undermĂ„ligt med tanke pĂ„ antalet klockor! DĂ„ har du verkligen anledning till att shoppa en massa band😜 Ser fram emot en fashion show a la Flectarn!
 

Sanguines

Breitling
2-Faktor
Halloj! Precis hÀmtat ut en ny spb213 och upptÀckte precis en mÀrklig flÀck mitt pÄ klockan, inte anvÀnt den mÄnga dagar sÄ har svÄrt att se att det redan skulle ha kommit en repa. Mitt pÄ ser man som en svart flÀck som inte gÄr att fÄ bort. Ska man lÀmna in den? Nu nÀr jag upptÀckt flÀcken kan jag inte se nÄgot annat
0D12E913-1E78-4057-AAE1-6E6B3B03187A.png
 

Jodisalt

Rolex
Halloj! Precis hÀmtat ut en ny spb213 och upptÀckte precis en mÀrklig flÀck mitt pÄ klockan, inte anvÀnt den mÄnga dagar sÄ har svÄrt att se att det redan skulle ha kommit en repa. Mitt pÄ ser man som en svart flÀck som inte gÄr att fÄ bort. Ska man lÀmna in den? Nu nÀr jag upptÀckt flÀcken kan jag inte se nÄgot annat
0D12E913-1E78-4057-AAE1-6E6B3B03187A.png

Reklamera tycker jag! NÄgot jag hade stört mig pÄ iaf.
 

Sanguines

Breitling
2-Faktor
Reklamera tycker jag! NÄgot jag hade stört mig pÄ iaf.
Ja, funderar pÄ det. Men den Àr ju limiterad sÄ lÀr ju inte fÄ en ny direkt. Kan det handla om smuts nÀr de satte ihop klockan? För kondens eller repor Àr det inte, ser ut som det Àr pÄ insidan av glaset
 

Jodisalt

Rolex
Ja, funderar pÄ det. Men den Àr ju limiterad sÄ lÀr ju inte fÄ en ny direkt. Kan det handla om smuts nÀr de satte ihop klockan? För kondens eller repor Àr det inte, ser ut som det Àr pÄ insidan av glaset

Kan vara smuts. Seiko har inte vÀrldens bÀsta rykte nÀr det kommer till kontroll.
 
Topp