• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

lenname

Panerai
asombroso:happyhappy:
IMG_20170311_205035-02.jpeg
:heart::seiko::heart:
 

ElSensei

Omega
2-Faktor
NÄgon som vet vart man kan fÄ tag pÄ en SKX033 (typ en sÀker hemsida)?

KÀnns som att dem Àr slut överallt :(
 

ElSensei

Omega
2-Faktor
Rackarns... dÄ förstÄr jag!

NÄgra rekommendationer pÄ modell av liknande storlek (scuba diver dÄ givetvis)? GÀrna nÄgot liite mindre Àn SXK009'ns 42 mm.

Tack för svar :)
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Seiko SUS pÄ ett tropic i silikon. Bandet rengjordes innan jag gick ut och var lika dammig halvvÀgs ut, skjut mig. Finns det nyproducerade tropic i gummi pÄ 18mm? Har hittat pÄ 20mm men inget annat pÄ 18mm som verkar vettigt.

IMG_8224.JPG
 

Psykel

Patek
AlltsÄ Àlskar denna babyshen
IMG_20170313_155508-01.jpeg
IMG_5236.JPG
AlltsÄ nu Àr ju den hÀr modellen kraftigt överrepresenterad dom senaste sidorna men jag vill visa min nya klocka ÀndÄ.
Min första Seiko och mekaniska klocka var en SNZG13, som Àr samma klocka fast pÄ lÀnk och med polerade sidor. Riktigt trevlig, och trots en ordentlig vintagesamling och en Sumo sÄ Äker den pÄ ibland.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Kommentar pÄ lÀnken? Funderar sjÀlv pÄ att köpa det till min SKX007.
Klart bĂ€ttre Ă€n super jubilee. ÄndlĂ€nkarna Ă€r grymt snygga. Kommer ta lite snyggare bilder sĂ„ fort jag hinner. Kanske under helgen.

Är den vĂ€rd prisskillnaden över super jubilee? Jag vet inte. Kanske inte, men jag tycker Ă€ndĂ„ det Ă€r strapcodes snyggaste lĂ€nk hittils.
 
Topp