• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jodisalt

Rolex
Lumen skrÀmmer mig ibland! Sjukt nöjd! SKX007K2.
 

Bilagor

  • IMG_0473.JPG
    IMG_0473.JPG
    36 KB · Visningar: 56

Psykel

Patek
Mjahapp? Det tycks som klockan jag postade tidigare har börjat gÄ för fort helt plötsligt... Verkar dra en minut eller tvÄ före i timmen.
Edit: I annonsen pÄ tradera stod det att den gick för fort, men har gÄtt perfekt fram till nu. SÄ Àr vÀl kanske det problemet som dykt upp igen.
 

seikodiverr

KS Explorers Club
HĂ€rligt! Intryck? Min kommer snart. :)
Min minsta klocka hittills, bĂ„de till storlek och vikt. Det Ă€r nĂ€stan sĂ„ man kĂ€nner sig lite vuxen :) Jag har bara haft den sedan i morse men nĂ€r fruktansvĂ€rt nöjd. Älskar den runda fasningen pĂ„ subdails, det kupade glaset och den blĂ„ AR-coatingen. Och att den har GMT! Hade missat det, köpte pĂ„ utseendet, taggad av dina historiska bilder :) Men Ă€r vĂ€ldigt förvirrad av namnet. Är det en serie eller ett material? ;)
Edit: Den verkar inte ha GMT alls. Den bara följer med ju 

 

gdae

Cartier
2-Faktor
Börjar bli sugen pÄ en ny Seiko, men frÄgan Àr vilken... Tuna, sbdx001, en av de nya samurajerna eller nÄgot annat i dykarvÀg? Just nu har jag en blÄ sumo och en svart titaniumsamurai
P1050257.jpg
 

Psykel

Patek
Börjar bli sugen pÄ en ny Seiko, men frÄgan Àr vilken... Tuna, sbdx001, en av de nya samurajerna eller nÄgot annat i dykarvÀg? Just nu har jag en blÄ sumo och en svart titaniumsamurai
P1050257.jpg
Kanske nÄt annat Àn dykare att bryta av med? SARB017, möjligtvis? Grymt trevlig klocka!
 

gdae

Cartier
2-Faktor
Kanske nÄt annat Àn dykare att bryta av med? SARB017, möjligtvis? Grymt trevlig klocka!
Om man rÀknar med övriga mÀrken Àr endast 30% av samlingen dykare, sÄ tycker mig ha plats för nÄgon till :).
Sarb017 Àr en intressant pjÀs men jag har inte riktigt klickat med den Ànnu (aldrig sett den irl dÀremot).
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Börjar bli sugen pÄ en ny Seiko, men frÄgan Àr vilken... Tuna, sbdx001, en av de nya samurajerna eller nÄgot annat i dykarvÀg? Just nu har jag en blÄ sumo och en svart titaniumsamurai
P1050257.jpg

Jag köpte min första Tuna (SBBN031) i förra veckan och Àr grymt nöjd! Extremt mycket klocka för pengarna. Tror en sÄn skulle komplettera de tvÄ befintliga riktigt bra :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om man rÀknar med övriga mÀrken Àr endast 30% av samlingen dykare, sÄ tycker mig ha plats för nÄgon till :).
Sarb017 Àr en intressant pjÀs men jag har inte riktigt klickat med den Ànnu (aldrig sett den irl dÀremot).
IMG_2185.JPG IMG_2186.JPG IMG_2179.JPG IMG_1313.JPG
En tonfisk Àr aldrig fel, ny som gammal. Mitt tips Àr dock att vÀnta en vecka innan du bestÀmmer dig eftersom det lanseras en hel del trevliga dykarklockor frÄn SEIKO under Baselworld.
 
Topp