• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_1152.JPG

Seiko - check
GrÄskalor - check
Röda detaljer - check
Bredd pÄ urverk - check
Nöjd sÄ? - check

Fan vad jag gillar Seiko!
Kul att du köpte Credorn jag tog hit. :) Nöjd?
Chrono, GMT, hi-beat, Springdrive, dyk. Löjligt bra samling faktiskt.
 

Geparden

Audemars
Kul att du köpte Credorn jag tog hit. :) Nöjd?
Chrono, GMT, hi-beat, Springdrive, dyk. Löjligt bra samling faktiskt.
Mycket nöjd med mycket med den. Tur för mig att fÄ förstÄr sig pÄ Credors storhet hÀr Àn sÄ lÀnge.

KÀnns som jag tÀckt in det mesta med dessa faktisk + att ingen Àr nÄgon "nödlösning". Gillar alla skarpt.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mycket nöjd med mycket med den. Tur för mig att fÄ förstÄr sig pÄ Credors storhet hÀr Àn sÄ lÀnge.

KÀnns som jag tÀckt in det mesta med dessa faktisk + att ingen Àr nÄgon "nödlösning". Gillar alla skarpt.
Jag Àr Àven imponerad av din uthÄllighet, jag orkar aldrig behÄlla klockor. :D
 

Alec Leamas

Breitling
Vad kostar en enkel service och ruckning av en SKX? Service av schweiziska klockor Àr ju cirka dubbelt upp mot Seikons vÀrde sÄ jag hoppas det Àr billigare...
 

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
NĂ„gon som har ett urverk liggandes till min farfars 8229-8010? Urverket gĂ„r inte för tillfĂ€llet. Urmakaren hade sagt att ”Rotor 8229A har utgĂ„tt”, men tĂ€nker att det smidigaste Ă€r att hitta ett annat urverk? Dessutom sitter det nĂ„got form av kugghjul tejpat pĂ„ verket som ni ser pĂ„ bilden... :)
A5D6E350-F0B0-4451-AFA6-5FEE00F1E75F.jpeg

EE4D6131-0F49-435C-869C-00B0013858DE.jpeg

BFA19C10-6560-4975-AF52-50A230B59B86.jpeg
 
Topp