• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Cool urtavla och bezel. Men vad Àr skruvarna pÄ ÀndlÀnkarna till för? Om det Àr för avtagning av lÀnken eller dylikt Àr det nog den minst eleganta lösning jag nÄgonsin sett, men det kanske finns en rimlig förklaring?
De hÄller bezeln pÄ plats sÄ den inte ska lossna av hÄrda stötar. Systemet underlÀttar Àven rengöring.
 
Tycker Samuraierna sitter ypperligt. En Padi , SRPB97, och orange, SRPB99, hÀr.
Inget fel pÄ lÀnken.
IMG_20171223_120517_699.jpg
IMG_20171230_111556_714.jpg

Snyggt som tusan! Är inne pĂ„ Padin ocksĂ„, vart införskaffade du dina om jag fĂ„r frĂ„ga?
Har en SRPB55 (svarta gul/guld samuraien), kan ta en bild ikvÀll men har lite svÄrt för denna.
 

aximand

Panerai
2-Faktor
HÄller med ovanstÄende talare!

FrĂ„ga: Är det nĂ„gon som vet var man kan köpa en SARB035 i StockholmsomrĂ„det? Gillar att handla i brick&mortar-butiker :)
 

aximand

Panerai
2-Faktor
4790 fick jag lÀgga pÄ den vita tavlan, kostade 4990 med svart - Man kan sÀkert pruta lite (helt oerfaren vad gÀller sÄnt) men med servicen jag fick kÀndes det ok! :)
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Tack! Har kikat pÄ den ett tag nu och försökt jaga den via forumet, men har alltid varit LITE för sen pÄ bollen vad gÀller dem sÄ fick bli en ny helt enkelt!
 
Topp