• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

johnz

Rolex
D19F12A5-D806-4BE8-8985-05166E80D13D.jpeg
BF595737-CAB2-42A8-8744-DCB9A13BFA21.jpeg

TvÄ hÄl i SeikodykarlÄdan att fylla.. Funderar pÄ vintagepaddor eller nÄn MM. GS Àr tyvÀrr över min budget. Förslag?
 

Fröde

Breitling
Tja!
Har fÄtt upp ögonen för en snkk47, nÄgon som vet var man kan fÄ tag pÄ en sÄdan till en schysst peng?

GodkvÀll!
 

MrJazze

Panerai
2-Faktor
BÀttre bilder pÄ fram och baksida gör det lÀttare art bedöma skicket och priset pÄ din klocka.
Jag betalade 4000:- för min med lÀnk (inte original). DÄ Àr den riktigt fin och gÄr mycket bra.
TyvÀrr har jag inga fler bilder. Hittade den pÄ en nÀtauktion.
Tack för hjÀlpen! :)
 

Rymdkatten

Panerai
2-Faktor
Tja!
Har fÄtt upp ögonen för en snkk47, nÄgon som vet var man kan fÄ tag pÄ en sÄdan till en schysst peng?

GodkvÀll!

TyvÀrr svÄrt numera dÄ den inte tillverkas lÀngre. GÄr att hitta för oschyssta pengar dock.

250 USD Àr det billigaste jag har hittat. NÀr den producerades kunde man köpa den för typ 50 USD. BÀttre vÀrdeöking Àn Rolex? :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Pga ökat trÄn för GS sÄ funderas det pÄ att avyttra en del pjÀser. LÀgligt nog kom ett fototÀlt format mini idag!


IMG_3392.JPG
Du vet till vem du krÀnger US Z199 lÀnken ;) inte fÄtt tummen ur att maila Ànnu sÄ.

Grymt med ett sÄdant minitÀlt! Kanske man sjÀlv skulle ebaya hem tillsammans med ett smÄtt stativ till mobilen för redigt bra bilder (för att vara mobilbilder dÄ)
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Du vet till vem du krÀnger US Z199 lÀnken ;) inte fÄtt tummen ur att maila Ànnu sÄ.

Grymt med ett sÄdant minitÀlt! Kanske man sjÀlv skulle ebaya hem tillsammans med ett smÄtt stativ till mobilen för redigt bra bilder (för att vara mobilbilder dÄ)
Tror jag behÄller Z199, men inget Àr spikat ;-). Har ingen aning vad det blir Àn och blir nÄtt över sÄ letar jag nog reda pÄ en 6309-sköldpadda att anvÀnda Z199an till.

Edit: TÀlten Àr helt ok, bestÀllde ett av de billigare för drygt 80 kr frÄn UK (utan stativ). Lite vÀl kallt ljus men gÄr ju att motverka.
 

johnz

Rolex
Tuna! Garanterat tonfiskbrist i den lÄdan.
Tror jag har för smala handleder för att göra burken rÀttvisa. Det skulle vara en minituna dÄ kanske.. men med bara tvÄ slots kvar fÄr man prioritera.

Just nu rankar jag faa MM300, med 8l35-verket som jag inte testat, men ocksÄ SRPC44, SRPC29, SRPC35 och SUN019 (som vÀl Àr lite av en tonfisk pÄ nÄtt sÀtt) lite högre. Och sen kan man aldrig fÄ för mÄnga Blumos. Det Àr sen gammalt.
 
Topp