• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
King Seiko 5625-7000 - saknar bara en passande lÀnk sÄ Àr klockan komplett :)
IMG_9721.JPG
IMG_9722.JPG
 

vandahl

Breitling
Ryktet sÀger att Klockmaster VÀsterÄs kommer ha 25% pÄ hela sortimentet idag mellan kl 21-22 samt att dom tar betalt via swish!
021-14 90 44
Ring och sÄ spelar vi.

(RÀknar med att bli avstÀngd frÄn forumet för det hÀr ;) )
 

Lauda

Patek
2-Faktor
B9226752-78E0-445F-AE69-50C2E07799D6.png

Hej,

Jag köpte pÄ en Seiko 7T32-6A59 pÄ Tradera som Àr i behov av nytt urverk.

Jag kollar runt pÄ olika stÀllen men det verkar svÄrt att hitta.

Fick en trĂ€ff enligt lĂ€nken nedan pĂ„ en hemsida som heter ”Startime Supply”. Vet nĂ„gon hĂ€r av tidigare erfarenhet om det Ă€r en pĂ„litlig leverantör?

http://www.startimesupply.com/merch...2&offset=&filter_cat=&PowerSearch_Begin_Only=

Jag tar gÀrna emot tips om var jag skulle kunna vÀnda mig till annars?
 
Senast Àndrad:

HerrR

Omega
Tills jag har drömt ihop till en GS SBGH243 fÄr min SNZG15K1 leka dressare. NÄgot trevligt i lÀder till sÄ hade den nog inte gjort bort sig helt. o_O
seiko.jpg
 

ScubaKing

Audemars
B9226752-78E0-445F-AE69-50C2E07799D6.png

Hej,

Jag köpte pÄ en Seiko 7T32-6A59 pÄ Tradera som Àr i behov av nytt urverk.

Jag kollar runt pÄ olika stÀllen men det verkar svÄrt att hitta.

Fick en trĂ€ff enligt lĂ€nken nedan pĂ„ en hemsida som heter ”Startime Time”. Vet nĂ„gon hĂ€r av tidigare erfarenhet om det Ă€r en pĂ„litlig leverantör?

http://www.startimesupply.com/merch...2&offset=&filter_cat=&PowerSearch_Begin_Only=

Jag tar gÀrna emot tips om var jag skulle kunna vÀnda mig till annars?

Inte för att vara den, men Àr det verkligen vÀrt det rent ekonomiskt?
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Inte för att vara den, men Àr det verkligen vÀrt det rent ekonomiskt?

Tack för kommentaren, den ger mig en tankestÀllare. Det kanske Àr roligare att lÀgga pengarna pÄ ett kommande klockinköp.

Det hade varit mycket roligt att Ă„teruppliva Pandan men inte till varje pris.

Den kanske fÄr ligga i klocklÄdan tills det dyker upp ett urverk i slumpen inom de svenska grÀnserna:happyhappy:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för kommentaren, den ger mig en tankestÀllare. Det kanske Àr roligare att lÀgga pengarna pÄ ett kommande klockinköp.

Det hade varit mycket roligt att Ă„teruppliva Pandan men inte till varje pris.

Den kanske fÄr ligga i klocklÄdan tills det dyker upp ett urverk i slumpen inom de svenska grÀnserna:happyhappy:
Kolla med verkmÀstarna eller Chronograph.com
 

Serendipity

Breitling
Är Ă€ntligen Ă€gare av en Seiko! 7123-8120R för att vara exakt.
Okej, nu var jag egentligen pÄ jakt efter en automatisk/mekanisk klocka med ljus urtavla...men nÀr jag fick syn pÄ denna skönheten frÄn 1978 sÄ visste jag att den skulle bli min. HÀrlig sunburst urtavla och vÀldigt bekvÀm pÄ handleden. Funderar över om jag ska byta ut glaset för det Àr lite repigt, för jag tror inte att det gÄr att polera bort. Har svÄrt att avgöra om det Àr hardlex eller inte.

9F3A9A68-FBD5-4013-B722-38CD39A8957B.JPG
 

Pieces

Omega
Fick hem lite armband idag, sköt frÄn höften och tÀnkte att ett inslitet och skitigt racingband kan göra sig pÄ SNA:an med tiden. Vad tycker ni?
(Mot förvÄning ganska fulsnyggt pÄ SARB:en ocksÄ)
20180518_150033.jpg
20180518_115259.jpg

20180518_151720.jpg

Ps. Innan ni frÄgar vart jag köpt duken sÄ Àr den köpt pÄ Rusta
 
Senast Àndrad:
Topp