• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Psykel

Patek
Det kanske inte Àr tidsenligt, men ser klart bÀttre ut till min Bell-Matic frÄn 1968 Àn det guldplÀterade spÀnnet som kom med bandet. Tack för en grym affÀr, @Camo00!
0D3EF880-E87B-446D-97D9-50571068AE4A.jpeg
 

Viggo Smith

Breitling
FÄr inte sÄ mycket tid pÄ handleden, borde kanske ske en förÀndring. Kan inte sÄ mycket om pjÀsen, nÄgon hÀr inne Àr sÀkert mer upplyst Àn vad jag Àr!
IMG_0066.JPG
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Hej Seikokunnare!

TÀnkte se om nÄgon kan ge mig lite mer kunskap om min Seiko. Se bilder nedan.

Seiko Sportsmatic, Calendar, 820, water30proof, Sea horse, Diashock 17 jewels
58DA2166-80F8-4AAD-B557-99B31AEB3369.jpeg


Kronan ser inte original ut va?
92AF54BD-EA23-4EFE-93EF-50FC425F16D5.jpeg


Sportsmatic automatic, seiko water proof, diaschock, egp back st. Steel, unbreakable mainspring, 82800
01685E9C-42F8-45A7-A94E-8FB1C77D0356.jpeg
1A867FB6-719C-4176-90CC-F78C0F2BC9AC.jpeg


Tack för eminent forum!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
6BA2A03D-9B87-4BF1-920B-71A95D8FDA5B.jpeg

Det Àr den jag anvÀnder minst av dem. SBGE015 fÄr mest handledstid för stunden, jÀkla mysig klocka.
Den Àr sjukt lÀcker den med! glaset och vridningen gör att den upplevs lite retro pÄ nÄgot vis. Iaf pÄ bild :)

LÄna ut SBGJ00E till en fattig smÄbarnspappa sÄ ska du se att den fÄr lite handledstid :D
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
NjÀ, SBGJ00E kommer stanna för alltid, det Àr min enda keeper.
Du + keeper Àr sÄ fel det kan bli, största motsÀgelsen i vÀrldshistorien.
Sluta inbilla dig saker och lÀgg ner flaskan.
Ring mig nÀr du har insett fakta & nÀr sanningen slÄr dig som en stekpanna. Köper den för en symbolisk summa + en kebab ;)

Edit: jag sÀljer den vidare till min granne/hamstern Molle nÀr jag tröttnar (cirka 2 veckor)
 
Senast Àndrad:

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Du + keeper Àr sÄ fel det kan bli, största motsÀgelsen i vÀrldshistorien.
Sluta inbilla dig saker och lÀgg ner flaskan.
Ring mig nÀr du har insett fakta & nÀr sanningen slÄr dig som en stekpanna. Köper den för en symbolisk summa + en kebab ;)

Edit: jag sÀljer den vidare till min granne/hamstern Molle nÀr jag tröttnar (cirka 2 veckor)
SÄ fattig Àr jag inte. Bjuder samma men plus nÄgra bÀrs!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
SÄ fattig Àr jag inte. Bjuder samma men plus nÄgra bÀrs!
Du ser! Pinsamt, överbjuden hÀr publikt framför alla... skiten trÀffa flÀkten och alla inser hur falskt keeper pÄstÄendet Àr, snart Àr det budkrig.

Vi tar det via PM istÀllet för att gÄ allt för OT hÀr i Seiko trÄden.
Alla som har nÄgra öl över i kylen och misstror herr Yonsson + keeper rÀcker upp en hand!



Edit: Listan fullt (fler Àn 1000 i konversationen redan...)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Du ser! Pinsamt, överbjuden hÀr publikt framför alla... skiten trÀffa flÀkten och alla inser hur falskt keeper pÄstÄendet Àr, snart Àr det budkrig.

Vi tar det via PM istÀllet för att gÄ allt för OT hÀr i Seiko trÄden.
Alla som har nÄgra öl över i kylen och misstror herr Yonsson + keeper rÀcker upp en hand!



Edit: Listan fullt (fler Àn 1000 i konversationen redan...)
ÅterstĂ€ller ordningen med en arkivbild pĂ„ en av mina keepers.
IMG_20180330_124426-01.jpeg

7a28-7040
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du ser! Pinsamt, överbjuden hÀr publikt framför alla... skiten trÀffa flÀkten och alla inser hur falskt keeper pÄstÄendet Àr, snart Àr det budkrig.

Vi tar det via PM istÀllet för att gÄ allt för OT hÀr i Seiko trÄden.
Alla som har nÄgra öl över i kylen och misstror herr Yonsson + keeper rÀcker upp en hand!

Edit: Listan fullt (fler Àn 1000 i konversationen redan...)
Buda pÄ min blÄa istÀllet din trÄkmÄns!
 
Topp