• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

GusH

Cartier
2-Faktor
Hej! Är ny pĂ„ klocksnack:)
Kom nyss över denna hÀrliga Seiko 7n48-7000. Grym tavla som nyfallen snö!
20181106_114202.jpg
20181106_114122.jpg

Ha en fin dag!
/Gustav
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
HjĂ€lp mig lite... FĂ„tt grepp om den nya Marinemastern med safirglas och keramisk ring. Runt 20’ Hongkongdollar + givetvis svensk moms. Vad tycker ni? SlĂ„ till? GĂ€rna tankar bĂ„de kring modell och pris... Flyger hem frĂ„n HKG imorgon...
Lite sen pÄ bollen kanske men köp! Det Àr ju halva svenska listpriset.
 

anru

Cartier
Har vi nÄgon stackare som sitter pÄ en SLA025 Ànnu, eller skall man (jag) fÄ leva lyckligt ovetandes i ett tag till?
 

koze

Panerai
2-Faktor
KÀnner att jag lÀngtar hem till Seiko. Turtle var mysig men lite för stor, SKX och alla andra instegsdykare Àr lite för risiga nÀr man vant sig vid bÀttre. Funderar pÄ SBDC061 eller SPB051, men det kÀnns som att man kommer bli galen pÄ storleken om Turtle var för stor. Vad Àr en vettig vÀg framÄt om man (undantaget Panerai) kÀnner att 40, max 42 mm, Àr en vettig storlek för en dykare?
 

GusH

Cartier
2-Faktor
KÀnner att jag lÀngtar hem till Seiko. Turtle var mysig men lite för stor, SKX och alla andra instegsdykare Àr lite för risiga nÀr man vant sig vid bÀttre. Funderar pÄ SBDC061 eller SPB051, men det kÀnns som att man kommer bli galen pÄ storleken om Turtle var för stor. Vad Àr en vettig vÀg framÄt om man (undantaget Panerai) kÀnner att 40, max 42 mm, Àr en vettig storlek för en dykare?
Hur vore det med en SNZF17? Ligger pÄ 17mm och Àr rÀtt lik SBDC061 i utseende:) kanske inte lika bra specs men men
 
Topp