• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Code

AKA Vincent B
Prova cheapestnatostraps "Elastic single natostrap" RIKTIGT BEKVÄMA..
VÀrt o köpa. Riktigt bra kvalite. Och skulle du inte gilla Àr inte 40kr hela vÀrlden.. Trodde aldrig kvaliten skulle vara som den Àr.. Den bekvÀmaste nato jag haft. Till o med bestÀllt nya till min turtle...
PicsArt_08-15-04.38.01.jpg
PicsArt_08-15-04.33.08.jpg
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Är det nĂ„gon som Ă€gt/prövat nya Willard och kan jĂ€mföra med 6105? Hur mycket mindre Ă€r den nya egentligen/hur lika kĂ€nns de?
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Keeper? BerÀtta gÀrna lite mer. Jag har tÀnkt vÀnta pÄ Alpinist reduced, som kommer i september, men de ser lÀckra ut de dÀr med.

-Jag vet inte om denna Àr en keeper men jag trivs sjukt bra med den pÄ armen.

Det Àr roligt med tavlor i olika fÀrger, men svart pÄ stÄl Àr den mest klassiska kombinationen som finns. Den hÀr klockan gÄr verkligen att ha till allt. Jag gillar kompassen och gÄr igÄng pÄ cyklopen!

Alpinist reduced Ă€r jag lite skeptisk till. Jag gĂ„r inte igĂ„ng direkt pĂ„ de tavlorna och den saknar allt som den ”nya Alpinisten” har.
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
-Jag vet inte om denna Àr en keeper men jag trivs sjukt bra med den pÄ armen.

Det Àr roligt med tavlor i olika fÀrger, men svart pÄ stÄl Àr den mest klassiska kombinationen som finns. Den hör klockan gÄr verkligen att ha till allt. Jag gillar kompassen och gÄr igÄng pÄ cyklopen!

Alpinist reduced Ă€r jag lite skeptisk till. Jag gĂ„r inte igĂ„ng direkt pĂ„ de tavlorna och den saknar allt som den ”nya Alpinisten” har.
Jag gillar att slippa kompassringen, vars lite vĂ€l lĂ€tta rörlighet och fellinjering fĂ„tt mig att sĂ€lja tre alpinister. Är den möjligtvis bĂ€ttre pĂ„ de nya? :)
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Jag gillar att slippa kompassringen, vars lite vĂ€l lĂ€tta rörlighet och fellinjering fĂ„tt mig att sĂ€lja tre alpinister. Är den möjligtvis bĂ€ttre pĂ„ de nya? :)

-Jag förstÄr dig :) TyvÀrr, ingen förbÀttring pÄ det, den rör sig lika lÀtt. Men det stör inte.

Det enda jag skulle vilja Àndra pÄ nya Alpinisten Àr baksidan. Jag tycker baksidan pÄ den gamla Alpinisten Àr snyggare!

Men denna duger gott med egentligen.

852E67CB-DD0A-48EA-B736-ED22BA19BEA4.jpeg
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
-Jag förstÄr dig :) TyvÀrr, ingen förbÀttring pÄ det, den rör sig lika lÀtt. Men det stör inte.

Det enda jag skulle vilja Àndra pÄ nya Alpinisten Àr baksidan. Jag tycker baksidan pÄ den gamla Alpinisten Àr snyggare!

Men denna duger gott med egentligen.

852E67CB-DD0A-48EA-B736-ED22BA19BEA4.jpeg
Javisst. Kul med glasbaksidor ocksÄ. Mest synd att de inte kallar den för Alpinist officiellt. Och den fina logotypen med tvÄ berg saknar man ju.
 
Topp