• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Lauda

Patek
2-Faktor
-Ordningen ÄterstÀlld!
CBC9776E-F10A-4174-9E45-F155A97658FC.jpeg
 

Adamwq

Breitling
Hej!
Vet ni om det gÄr att fÄ ta i en lÀnk (typ jubilee eller liknande) till SPB147?
TÀnkte om strapcode eller nÄgon annan dealer har nÄgot som passar.

Tacksam för svar!
 

Code

AKA Vincent B
Hej!
Vet ni om det gÄr att fÄ ta i en lÀnk (typ jubilee eller liknande) till SPB147?
TÀnkte om strapcode eller nÄgon annan dealer har nÄgot som passar.

Tacksam för svar!
Yes deras miltant jubilee lÀnkar "62mas" ska tydligen passa. Inte provat sjÀlv. Men vissa ifrÄn andra forum har visat bilder. Sen om dom Àr fejk kan jag inte svara pÄ..
 

Code

AKA Vincent B
Ang Strapcodes 62mas jubilee lÀnkar pÄ nya Seiko spb143,147 och 149...FrÄgade Strapcode om dom passar och det gör dom INTE.

Men dom sa att dom kommer tillverka lĂ€nkar specifikt för dom..😁
20201120_080631.jpg
20201120_080650.jpg
 
Tack och grattis till dig med! :D
TÀnkte inte sÄ mycket pÄ tjockleken faktiskt. FÄr se efter att jag haft den pÄ en heldag. Kompassringen linjerar helt ok dock. Lite lite off kl 5 och 6.
Nöjd med din?
Har nog identiska problem, inte kollat sÄ mycket Àn men helt in line Àr den nog inte :)
Annars Àr tavlan helt magisk! Den kÀnns Àven vÀldigt dressig trotts förstoringsglaset :)
 

Adamwq

Breitling
Ang Strapcodes 62mas jubilee lÀnkar pÄ nya Seiko spb143,147 och 149...FrÄgade Strapcode om dom passar och det gör dom INTE.

Men dom sa att dom kommer tillverka lĂ€nkar specifikt för dom..😁
Stort tack för ditt svar Vincent!
DÄ fÄr jag helt enkelt ha is i magen och hoppas pÄ att de skyndar pÄ haha
 
Topp