- Pris
- 5500
- Returpolicy
- Ja om något är uppenbart fel
- Bilder Skickat
- Ja
Blir en catch & release på min Officine Technica Super då nya klockor är på väg in. Detta är ett nytt italienskt mikromärke med galen finish och kvalitet för pengen.
40mm ocjh bärs storleksenligt trots att den har en integrerad länk. I nyskick.
Denna modellen är limiterad med en svart "grain" tavla - tänk Patek 5226. Lite asfaltsmönstrad matt tavla med en aning cremefärgad lume. Matt keramisk vridring som klickar sjukt snyggt och precist (120 klick) - och jag är jättepetig med sånt. Gott om lume på index, händer och vridring som lyser om natta.
Extremt fin länk som är mjuk och följsam med dolt spänne.
Full set med goody-bag samt deras grymma adapters som gör att man kan använda vilken strap som helst trots att den har integrerade ändlänkar!
Nypris runt 10 000 kr...
5500 kr
40mm ocjh bärs storleksenligt trots att den har en integrerad länk. I nyskick.
Denna modellen är limiterad med en svart "grain" tavla - tänk Patek 5226. Lite asfaltsmönstrad matt tavla med en aning cremefärgad lume. Matt keramisk vridring som klickar sjukt snyggt och precist (120 klick) - och jag är jättepetig med sånt. Gott om lume på index, händer och vridring som lyser om natta.
Extremt fin länk som är mjuk och följsam med dolt spänne.
Full set med goody-bag samt deras grymma adapters som gör att man kan använda vilken strap som helst trots att den har integrerade ändlänkar!
Nypris runt 10 000 kr...
5500 kr
Bilagor
Senast ändrad: