• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oftast

EPL89

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Köpte en Raketa Copernicus First Edition med tillverkningsnummer 99 i förhållandevis bra skick för dess ålder. Snabbt & smidigt, definitivt GG! :)
 

Swek

Breitling
Köpte två klockor utav denna herre, den ena skickades på posten och var precis som beskriven.

Och den andra gjorde vi upp affären face 2 Face utanför Nymans.
Oerhört trevlig och 100% Good guy!
 

Henke82

Omega
2-Faktor
Har sålt och köpt tillbaka en Seiko av @oftast. Riktigt smidigt och trevligt, precis som man önskar sig. Tack! Mina bästa rekommendationer!
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Har sålt kaffebryggare till, och köpt länkar av, @oftast f2f. Länkarna var precis som beskrivna och jag fick en trevlig pratstund på köpet. :)
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
@oftast hjälpte mig att köpa en Swatch. En mycket trevlig och hjälpsam KS:are som jag mer än gärna skulle göra affärer med i framtiden. Tack igen för din hjälp!
 

Dt250

Rolex
Paneristi
100% solid, mindes att jag var på jakt efter en manhattan och blev erbjuden att köpa en av hans, snabb och bra kommunikation.
 

eNielsen

Rolex
Pledge Member
Bytesaffär genomförd med @oftast. Allt var som beskrivet och vi kom bra överens om bytesvärdena. Väldigt ärlig och smidig att ha och göra med. Dessutom mycket trevlig :D Fler affärer och mer trevligt snack blir det säkerligen framöver!
 

Pictor

Audemars
Köpt flera ur av denna hedersman i sann KSanda. Överträffar alltid beskrivningarna kring objekten. Rekommenderas till fullo !!
 
Topp