• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oj oj , vilket lördagsgodis jag köpte idag. En vintage Breitling chronograph

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Grym! Vill ha en bild sidan om din gamla Omega chrono (om du har den kvar)! :)

Här la jag klockan i mitten , el primero höger , omega vänster. Nu kan du se ungefär skillnaden i storlek.
Vill du ha fler vinklar ?

Tyvärr blev inte bilden jättebra ser jag nu, ska försöka i dagsljus imorgon med en riktig kamera [emoji16]
ImageUploadedByTapatalk1425231323.041674.jpg
 

911flyer

Omega
Bland det stiligaste jag sett på länge! Stort grattis till klockan och jag tar gärna andra, tredje eller fjärde tjing när det är dags att bli av med den. [emoji4][emoji4][emoji4]
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Bland det stiligaste jag sett på länge! Stort grattis till klockan och jag tar gärna andra, tredje eller fjärde tjing när det är dags att bli av med den. [emoji4][emoji4][emoji4]

Tackar tackar , haha jo den dagen den ska bort den sorgen. Vi får se vad som blir bäst och smidigast, men det spekulerar vi inte i just nu [emoji12]
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Du vet att jag har rätt, du vill inte se det bara ;)
Breitling har ju introducerat lite modeller genom åren som skiljer från den linje de är kända för men skulle säga att det finns mycket historia i de modeller som brukar kallas plottriga och en del av de nya modellerna flörtar väldigt mycket med historisk design. Dock är de ganska stora. Men visst finns det fula modeller, men det tycker jag de flesta märken dras med.
 
Topp