• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oj vad "buzzen" kring IWatch dog ut snabbt

Ola G

Cartier
Eller är det bara min reflektion? Tycker ändå att vännerna brukar prata mer om den här typer av släpp, emn denna dog verkligen ut på en vecka
Vad har ni för tankar / ideer?

MVh
Ola G
 

Ola G

Cartier
Nej men likväl, så brukar det pratas mer om sådant här iaf bland mina vänner och bekanta än vad det gör nu. Knappt ens en tråd på Fejjan :)

MVh
Ola G
 

Apansson

Torpare
Det är för att det är en ganska onödig produkt för de flesta... Det enda den hjälper dig med är att påminna dig om hur många människor du ignorerar :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Att det inte blir så mycket buzz på ett ställe som KS är ju iofs begripligt. Det är ju mer en teknisk gadget än en klocka, åtminstone i min värld. På något vis är det en produkt som försöker fylla ett tomrum som inte finns. Den är rätt ointressant för mig som klocknörd eftersom det inte är en "riktig klocka" och inte så intressant för mig som teknikkonsument eftersom jag hellre har funktionerna den erbjuder i handen och inte på armen. :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Orderingångarna verkar fortfarande rätt ok för apple vill jag påstå. Är just nu 2-3 veckors leveranstid i usa på 42mm-varianterna. Vi har en på jobbet och jag bar en hela förra veckan, både ris och ros. Som rent smycke/statuspryl så var faktum att folk i min omgivning lade märke till, stirrade och frågade om min Apple Watch medans ingen brydde sig om klockan jag bar på andra handeden som kostar 15x så mycket i inköp :)

Så intresset och buzzen finns där...
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Drar till USA nästan veckan och har funderat lite över om jag ska köpa en... Får testa på plats och se om det är något att ha.
 

sir alex

Panerai
Tror att hela hypen kring Apple börjar avta. När något varit väldigt poppis länge kommer alltid en motreaktion. Apple har tidigare känts urbant, lite hippt och anti excel-gubbe men nu är det samma gubbar som vurmar för produkterna. Jag gäspar mest åt det...
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Jag har testat en och den var både svårnavigerad och värdelös om man inte har med sig mobilen. Så väntar nog några versioner innan jag köper.
 
Topp