• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OK, liten tävling med litet pris - vad har jag köpt?

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Jag har precis skickat iväg en liten slant som betalning för en klocka. Den bör komma under nästa vecka.
Vad kan det vara? Först att gissa rätt vinner ett W Jean 19mm waffle strap som passar utmärkt på gamla Seikodykare såsom 6217, 6215, 6159 och 6105 samt självklart också på vilken annan klocka som helst med 19mm luggar.

Bild hämtad från nätet:
images


Ledtrådar finns på forumet.

Lycka till!
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Shit, grymt gissat David!!! 5517 in da house!









Njae, om det ändå vore så kul...
Inte heller någon guldsub, denna gång.

Scaramanga hade bra koll, även om han körde med halvgardering...
Det som är på väg är en tidig 16800 med matt tavla. OWG-material månne? Vi får väl se...

Grattis Scaramanga! PM:a din adress, så kommer bandet på posten. Har du ingen lämplig klocka så föreslår jag införskaffande av en 6105-8000 å det snaraste.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Shit, grymt gissat David!!! 5517 in da house!









Njae, om det ändå vore så kul...
Inte heller någon guldsub, denna gång.

Scaramanga hade bra koll, även om han körde med halvgardering...
Det som är på väg är en tidig 16800 med matt tavla. OWG-material månne? Vi får väl se...

Grattis Scaramanga! PM:a din adress, så kommer bandet på posten. Har du ingen lämplig klocka så föreslår jag införskaffande av en 6105-8000 å det snaraste.


Tack som fan :)

Gissa om vi blir glada;

5ehu6upu.jpg


En 8000 dyker säkert upp också vad det lider.
 
Topp