• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Okristliga band!

meo_swe

Audemars
En vän till mig hittade en Rolex Precision för ett tag sedan. Klockan lämnades in till farbror polisen, men ägaren hittades inte. Så nu äger min vän en Rolex. Helt gratis.
Länken såg överkörd ut, och det är lite oklart om den gick att rädda, så min vän flätade helt enkelt till sig ett klockarmband.
Vad säger ni?
10309425_499487690179264_7631791888729308655_n.jpg


10176256_499487716845928_7901072444321559919_n.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vet aldrig när man behöver ett paracord, killen har ju klivit in i survival mode så låt han hållas, dock hade det inte behövt vara fullt så brett.
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Kul att han fick behålla klockan, men på med något annat band! Vad som helst är snyggare än det där :)
 
Det är ju nån sån där överlevnadsgrej - frågan är dock om det inte är bättre att dö än att tvingas bära denna typ av band på en dressad klocka ;)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Kul historia. Gratis Rolex, det kan inte tillhöra vanligheterna. Men av med den vedervärdiga styggelsen till band!!
 
Topp