• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Okristliga band!

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
A for effort.

Not so much for execution.

Men grym idé. I teorin gillar jag det, skulle säkert kunna utföras snyggare dock.
 

meo_swe

Audemars
mms_img-1836814389.jpg


hela länken
mms_img918255285.jpg


Trasiga sidan. Så som jag förstod det hela är det ändlänken som är kass.

mms_img710171520.jpg

hel sida av länken


Usch! meo_swe jag blev intresserad av länken, bild?
 

pnt

Rolex
2-Faktor
När jag såg rubriken tänkte jag typ läderband på dykare. Det här hade jag aldrig kunnat förutspå :D
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Får mig osökt att tänka på South Park-avsnittet där Spielberg och Lucas våldtar Indiana Jones... Antar att "armbandet" får vara de båda regissörerna...
 

Watch out

Cartier
Jag tycker helt klart det bandet funkar.








OM MAN SAMTIDIGT GÅR RUNT I EN SÅN HÄR PÅ STAN!!
selk.jpg


Annars gör den sig lite värdigare på ett läder.
Du får hälsa grattis till en fin klocka! (om han byter armband)
 

jabla

Sarlacc
Bara för att han fick klockan gratis betyder det inte att den är förpassad till lågbudgettillbehör. Nu har han ju mer råd med ett anständigt band. Du har mitt fulla stöd att elda upp den gula livlinan meo_swe :D
 

meo_swe

Audemars
Bara för att han fick klockan gratis betyder det inte att den är förpassad till lågbudgettillbehör. Nu har han ju mer råd med ett anständigt band. Du har mitt fulla stöd att elda upp den gula livlinan meo_swe :D

Jag har erbjudit mig att ge han ett läderband om han genast slutar upp med det där. Passar bandet ska jag fota när jag tänder eld på det gula helvetet! ;-)
 

the judge

Omega
Bör väll vara vara något ovanligt att bli rolex ägare på det viset!
Är det inte lite lever och lär som gäller därifrån tänker jag!
Hoppas det följer uppdateringar på detta, kan nog vara en bit från gratis till investeringar!
Men om tycke uppstår:)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Det var ett annorlunda val av band. Eventuellt the most annorlundaste som skådats på ett klockforum.

I all välmening, tala med personalen på din väns avdelning så kan dom nog hjälpa honom till rätta.
 
Topp