ERIKSON URHANDEL
Richard Dahlgren
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har väl fem fingrar på vardera hand???Oj Oj... nu gäller det att välja vilken klocka man ska ha på eventet
MMMM... finns 35 till att välja påDu har väl fem fingrar på vardera hand???
Annars kan du alltid göra som du brukar, lägga någon i jeansfickan
Tio fingrar... tio tår... cargopants?MMMM... finns 35 till att välja på
Samtliga fina. Omegan 321 skulle jag gärna se ”live”. Annars så skall du ju så klart ha en Sinn eller SS, gärna en limiterad variant. Jag har själv inte bestäm mig. Kommer troligtvis köra dubbelpipigt. En av varje märke.Oj Oj... nu gäller det att välja vilken klocka man ska ha på eventet
Oj många riktigt fina!Oj Oj... nu gäller det att välja vilken klocka man ska ha på eventet
@iko då såg jag dig men kollade för sent i tråden, hade en stickad kavaj och en EZM3F ;-)Oj många riktigt fina!
Den pistagegröna Premier hade varit spännande att titta närmre på! Jag var på Breitling-butiken i MOS i helgen men de hade tyvärr inte den där.
Jag tänkte komma vid kl. 15, vore kul att träffa andra KS:are där! Har på mig senaste Speedyn och kamera på axeln.
Ajdå du skulle kommit fram och sagt hej. Jag är inte lika farlig som jag ser ut.@iko då såg jag dig men kollade för sent i tråden, hade en stickad kavaj och en EZM3F ;-)
Alltid svårt att spotta KS:are utan förvarningAjdå du skulle kommit fram och sagt hej. Jag är inte lika farlig som jag ser ut.
Riktigt trevligt event! Tack så mycket @ERIKSON URHANDEL!
Jag la upp några av mina mobilbilder från Sinn här:
Den stora tråden om Sinn
Men, trevligt var det iallafall, synd att vi inte fick till en riktigt Sinntråden GTG, får bli nästa gång!klocksnack.se
@iko är en jäkla gosig gummibjörn på 2.5 meter, bitig som en gorilla!Ajdå du skulle kommit fram och sagt hej. Jag är inte lika farlig som jag ser ut.
Riktigt trevligt event! Tack så mycket @ERIKSON URHANDEL!
Jag la upp några av mina mobilbilder från Sinn här:
Den stora tråden om Sinn
Men, trevligt var det iallafall, synd att vi inte fick till en riktigt Sinntråden GTG, får bli nästa gång!klocksnack.se
Haha tack!@iko är en jäkla gosig gummibjörn på 2.5 meter, bitig som en gorilla!
Hoppas ni hade en fin kväll, hade planerat att delta men blev sen inringd för jobb
Den pistage gröna fans där på sena visningenOj många riktigt fina!
Den pistagegröna Premier hade varit spännande att titta närmre på! Jag var på Breitling-butiken i MOS i helgen men de hade tyvärr inte den där.
Jag tänkte komma vid kl. 15, vore kul att träffa andra KS:are där! Har på mig senaste Speedyn och kamera på axeln.
Ajdå, missade den!Den pistage gröna fans där på sena visningen