• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OKTOBERFEST 25 OKTOBER med Sinn och Sjöö Sandström

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
INBJUDAN 221017.jpg

Senast ändrad:
Oj Oj... nu gäller det att välja vilken klocka man ska ha på eventet :)

IMG_E0916.JPG
Oj många riktigt fina!
Den pistagegröna Premier hade varit spännande att titta närmre på! Jag var på Breitling-butiken i MOS i helgen men de hade tyvärr inte den där.

Jag tänkte komma vid kl. 15, vore kul att träffa andra KS:are där! Har på mig senaste Speedyn och kamera på axeln.

Oj många riktigt fina!
Den pistagegröna Premier hade varit spännande att titta närmre på! Jag var på Breitling-butiken i MOS i helgen men de hade tyvärr inte den där.

Jag tänkte komma vid kl. 15, vore kul att träffa andra KS:are där! Har på mig senaste Speedyn och kamera på axeln.
@iko då såg jag dig men kollade för sent i tråden, hade en stickad kavaj och en EZM3F ;-)

@iko då såg jag dig men kollade för sent i tråden, hade en stickad kavaj och en EZM3F ;-)
Ajdå du skulle kommit fram och sagt hej. Jag är inte lika farlig som jag ser ut. ;)

Riktigt trevligt event! Tack så mycket @ERIKSON URHANDEL!

Jag la upp några av mina mobilbilder från Sinn här:

Ajdå du skulle kommit fram och sagt hej. Jag är inte lika farlig som jag ser ut. ;)

Riktigt trevligt event! Tack så mycket @ERIKSON URHANDEL!

Jag la upp några av mina mobilbilder från Sinn här:
@iko är en jäkla gosig gummibjörn på 2.5 meter, bitig som en gorilla!

Hoppas ni hade en fin kväll, hade planerat att delta men blev sen inringd för jobb 😶‍🌫️

• Love
Reactions: iko
Oj många riktigt fina!

Den pistage gröna fans där på sena visningen :)

• Sad
Reactions: iko
Postar några bilder som jag tog, det finns fler i respektive tråd:
Sinn

Sjöö

_DSC2520.jpg

_DSC2522.jpg

_DSC2570.jpg

_DSC2554.jpg

_DSC2557.jpg

_DSC2584.jpg

_DSC2615.jpg

Den pistage gröna fans där på sena visningen :)
Ajdå, missade den!

Tillbaka
Topp