• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Olaola

oskarponken

Panerai
Mycket bra! Bytt en Turnograph mot en Explorer II. Trevlig, snabb, ärlig och en klocka i fantastiskt skick. Gör gärna fler affärer med Ola!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Krängt en Tudor 79090 o en Rolex 16234 till @Olaola f2f. Trevlig kille som jag gärna gör fler affärer med:)
En klar GoodGuy i mina ögon!!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Gjort bytesaffär med @Olaola mycket trevlig kommunikation och vi fick till en leveranslösning som passade båda. Klockan överträffade beskrivning. Gör gärna affär igen!
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Sålt en Rolex till @Olaola (Ola) för närmare 50k och det var en mycket stabil och trevlig affär rakt igenom!
Supertrevligt samtal och känns 100% pålitlig som jag rekommenderar till vem som helst!. Verkligen 100% GG!

Tack!

MVH Olof @Aerospace
 
Senast ändrad:

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Sålde en GS till @Olaola
Vi sågs F2F för affär och hade en trevlig pratstund. Swish låg nere så jag tog en kalkylerad risk och lät honom betala resterande Summa (utöver handpenning) dagen därpå och det gjorde han. Good guy, skulle handla igen :)
 
Topp