• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Olipheus

Då får jag äran att inviga denna tråd med ett rungande JA! Sålde en Steinhart's till @Olipheus i en supersmidig affär som var avklarad inom loppet av 40min från initial kontakt. Mycket trevligt och föredömligt, gör gladeligen affär igen! Tummen upp och en stark rekommendation för denna Good Guy!

Gjort ett byte med @Olipheus vilket var trevligt rakt igenom, kan varmt rekommendera affärer med herrn och hoppas på att själva få göra fler deals med honom!

Tack för en trevlig, enkel och rak affär, köparen rekommenderas
Jag såld en klocka för >10000kr till Olipheus
Mvh
Ola G

Köpte en Aqualand, klockan var i perfekt skick och säljaren var trevlig och det var en mycket snabb affär. Fick även till ett extra nato vilket uppskattas.
Definitivt GG

Köpte en klocka av Viktor. Allt var som beskrivet och välpackat.
Han är dessutom en trevlig prick att snacka med. Har inget emot att göra fler affärer med honom i framtiden.
En Good Guy i min bok! :)

Jag köpte en >10K klocka av @Ophelius. Vi hade en bra och trevlig konversation, klockans skick stämde perfekt med beskrivningen, leveransen var mkt smidig och han hade packat klockan föredömligt. Klockren(pun intended) Goodguy i min bok!

Sålt klocka i högre prisklassen till @Olipheus f2f. Snabbt och smidigt både gällande kontakten innan och själva transaktionen på plats, gör gärna affär igen!
100% GG, rekommenderas!

Köpte en liten klocka 30K av @Olipheus. Fantastiskt bra kommunikation. Trevlig fika stund med allmänt klockprat. Klockan var helt perfekt och stämde mycket bra med beskrivningen ( tycker den var bättre än beskrivning) Kan varmt rekommendera denna glada smålänning. Gör gärna affär igen. 👍

Har sålt/bytt i 20k-klassen med @Olipheus . Väldigt trevlig och smidig att göra affärer med. Otroligt noga med att tydligt informera om varenda liten skavank på bytesobjektet för att undvika missförstånd. 100% GG och har mina varmaste rekommendationer! 👍

Tillbaka
Topp