• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Ollech & Wajs - OW M-110

Selamb

Basic
Pris
12000 sek
Returpolicy
Endast om klockan inte motsvarar beskrivningen och då inom 24 timmar.
Bilder Skickat
  1. Ja
JAG BEHÅLLER DENNA SÅ LÄNGE. OM DU ÄR SERIÖST INTRESSERAD SÅ DRA ETT PM.

Sugen på en annan OW-modell och pejlar intresset för min M-110. Införskaffad av mig i augusti från Sekvens Watches i Malmö.

Fullset naturligtvis med alla cert och boxar. Det gröna (limiterade) textilbandet är oanvänt. Stållänken från Strap Code kan skickas med vid smidig affär. Klockan är i toppskick och nära nyskick.

Här är lite info om verket. Automatisk Soprod Newton Precision P092; 4Hz 28 800 svängningar per timme; 23 juveler; 44 timmars gångreserv. Soprod Newton P092-verket testas oberoende för tillförlitlighet och hållbarhet vid det internationellt renommerade Laboratoire Dubois i Chaux-de-Fonds, Schweiz, och har tilldelats en Chronofiable®-certifiering.Genomsnittlig noggrannhet +/-7 sekunder per dag, justerad i fem positioner (motsvarar ETA Elaborate). Min klocka ligger någonstans runt +5-6 sek/dygn.

Klockan är 39,5 och mäter 48 lug till lug. Tjockleken anges till 12,5mm men med safirglaset mäter jag 13,5mm. Vattentät till 300m.

Finns en massa mer godis att läsa på https://ow-watch.com/ samt på Sekvens.

Klockan finns i Stockholm men kan skickas. Swish gäller.

Gott om referenser finns.

IMG_3362.jpeg
IMG_3430.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp