• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ollech & Wajs

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Tänkte höra vad folk har för erfarenhet av ovan klocktillverkare, bra / dåligt, jag kommer köpa en eller jag kommer aldrig köpa en igen m.m.

Hit me!

SKickar med en bild på en klocka jag funderar på.

(Bilden är lånad)
$(KGrHqJ,!r!FGT-tibZUBRus2iRtKw~~60_35.JPG
 

Mr Chance

Kalmar
Jag kanske egentligen ville ha en vintage men hittade inget bra objekt och när jag tröttnat på att leta köpte jag en ny Flieger Chronogrph för ett par år sedan. Det sitter ett handjagat Valjoux 7733 i den och jag är nöjd. Ganska cool och ovanlig dinka som passar till det mesta. Jag bär (allt för sällan, tyvärr) min på svart nato, här är den. Kanske inte kommer köpa fler men för pengarna tycker jag det är en helt ok klocka.

BeFxszT.jpg


Denna kan vara till salu då jag använder den för lite, har inte bestämt mig än...
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag kanske egentligen ville ha en vintage men hittade inget bra objekt och när jag tröttnat på att leta köpte jag en ny Flieger Chronogrph för ett par år sedan. Det sitter ett handjagat Valjoux 7733 i den och jag är nöjd. Ganska cool och ovanlig dinka som passar till det mesta. Jag bär (allt för sällan, tyvärr) min på svart nato, här är den. Kanske inte kommer köpa fler men för pengarna tycker jag det är en helt ok klocka.


Denna kan vara till salu då jag använder den för lite, har inte bestämt mig än...



Vackert ur. Jag tänkte titta närmare på deras Sub'ar och kanske beställa en.
 
Topp