• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Om frugan får välja.

Perkf

Omega
Är det hiss eller diss? Har under en tid varit lite sugen på en Longines.
l3.642.3.56.7.jpg
 
Tummen upp från min sida. Redig tillverkare, redig klocka med redigt urverk. Helt okej rent utseendemässigt också och priset finns ju inget att anmärka på. Vill hon ha den, så go for it.

Vänligen
Forumets undersköterska
 

Makkanxd

Rolex
Jag testade en hydro för ett par dagar sedan och jag tyckte länken kändes lite B , lite rasslig typ . Medans conquesten, en 36 mms kändes mer stabl.
Annars känns den helt klart som en prisvärd automatare :)
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Frugan fick väljs vad jag skulle köpa för nästa klocka åt mig då :)
Kan se scenariot framför mig. Du funderar på att köpa en daytona 2 år senare. "Kommer du ihåg longinesen du valde åt mig om jag fick välja nästa klocka åt dig? Den här seikon var väl... fin och prisvärd?" :D

Jag har haft samma klocka, är supernöjd. Snygg klocka, bra tillverkare och prisvärd. Tummen upp från min sida.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Jag fattar ingen ting?:confused: Är det en herrklocka till henne eller är det hon som tycker att du ska ha denna?
Om det är det senare fallet, gör som hon säger omedelbart och låt henne för allt i världen inte veta att du slängt ut frågan här för att du tvivlar på hennes omdömme :D:blackeye:
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Diss för mig, har visserligen bara hanterat en, och inte tvåton. Men, personligen tyckte jag att klockan gav en väldigt "billig" känsla.
Nää, jag är inte vän med Longines när det kommer till deras "budget" klockor, som ändå är rätt kostsamma mot vad jag tycker att man får.
 

Perkf

Omega
Jag fattar ingen ting?:confused: Är det en herrklocka till henne eller är det hon som tycker att du ska ha denna?
Om det är det senare fallet, gör som hon säger omedelbart och låt henne för allt i världen inte veta att du slängt ut frågan här för att du tvivlar på hennes omdömme :D:blackeye:

Den är till mig :) hon fick välja en klocka som jag skall köpa.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Den är till mig :) hon fick välja en klocka som jag skall köpa.
Jaha, på det viset. Jag tycker inte det är något fel på klockan alls, även om jag inte själv skulle köpa just denna. Men jag antar att du inte gillar den och därför vill ha andras åsikter än din frus? Jag menar, om min fru sa till mig vilken klocka jag skulle köpa för mina pengar och den inte föll mig på läppen skulle jag bara säga nej, och vice versa. Eller är det du som givit henne denna som ett alternativ att välja på? Vad är det jag missar i frågeställningen "om frugan får välja"?
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Min vän klämde på den där idag! Länken såg väldigt stor ut. Både bred och hög så testa innan den beställs
 
Topp