• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Om jag hade en Rolex...

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Rätt fula o_O

Denna skulle kanske fungera, Wimbledon väggklockorna.

tennis_wimbledon_timekeeper_0001_840x52014164123018935dvR
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Haha nej, mycket pengar för en väggklocka, man har ju alltid en på armen.

Men hade jag haft en Sub t.ex så hade jag nog köpt en för skojs skull.


Och väggklockan kommer alltid att sitta på väggen ;)
Köpte en väggklocka från designtorget för evigheter sedan, gick loss på 1000 kr, flytande visare och allt.
 

Cyklisten

Cartier
Jag talar inte för just dessa då jag inte vet om de är genuina eller ej, men finns otroligt mycket fakes på såna här väggur.

Jag letade lite efter ett Omega-väggur för ett tag sen men gav upp. Många fakes kommer med en klisterlapp på baksidan om att de är tillverkade av ett påhittat schweiziskt företag, men är kinaproducerade. Googla så hittar ni en del info om detta.
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Tycker att de väggklockor som Rolex gjort är riktigt nice! Gäller dock att man har ett stort rum/högt i tak för att de skulle funka utan att se dumt ut. De väggur som ser ut som sub eller gmt gillar jag ej.

Någon som vet ifall det går att få tag på de klockor som finns på golfbanor/tennisbanor/flygplatser?
 
Topp