• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Om jag vill datera min Rolex Oysterquartz, är det samma lista som...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
finns att finna på nätet eller dr.watch hemsida?! Det jag menar är, om det är samma lista för alla rolex oavsett refnr osv. Tacksam för snabbt svar.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Med den här trådstarten tog du steget in till Hyllan! Stort grattis Affe! Hur ska detta firas? ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack som f... :D, anledningen att jag frågar är att jag hittade några Rolex booklet på ebey som jag blev intresserad av. Låg i tiden när klockan hade blivit såld.
 

jabla

Sarlacc
Tack som f... :D, anledningen att jag frågar är att jag hittade några Rolex booklet på ebey som jag blev intresserad av. Låg i tiden när klockan hade blivit såld.
Min uppfattning är att AD:n slängde med den aktuella broschyren när klockan såldes inte nödvändigtvis den som trycktes när klockan tillverkades.
 
Topp