• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Om ni hade chansen, skulle ni göra detta på er 116610LN?

Skulle ni?

  • Aldrig i livet! Hädelse! Usch, tvi!

    Röster: 43 48.3%
  • Ja, för fan, så jävla snyggt!

    Röster: 46 51.7%

  • Totala väljare
    89

Sond

Patek
Helt klart snyggt. Kanske inget jag skulle göra. Jo, om jag hade en sådan vridring och en sådan klocka skulle jag nog varva lite. Frankenskräcken ger jag inte mycket för. Inte på en så ny klocka och om man inte säljer den utan information.

Ska man förakta andra länkar? Skinn på klockor som kom med länk? Nato? Varför sätt vi Nato på våra klockor utan att någon skriker FRANKEN..?
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Jag tycker denna kombo blev snygg! Jag skulle inte heller lida om jag inte gillade kombon-upp till bar och en att pimpa sina klockor tycker jag. Man gillar ju inte alla klockor eller märken men de behöver man ju inte lägga nån energi på. Jag fokuserar på klockor jag gillar.....
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Skulle absolut kunna tänka mig. Smakar det så kostar det dock. Uppemot 30k.
Blue-Bezel-Submariner-1231x800.jpg


Eller med blå tavla.. :)
Screenshot_2015-04-04-19-26-12.png
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Helt klart snyggt. Kanske inget jag skulle göra. Jo, om jag hade en sådan vridring och en sådan klocka skulle jag nog varva lite. Frankenskräcken ger jag inte mycket för. Inte på en så ny klocka och om man inte säljer den utan information.

Ska man förakta andra länkar? Skinn på klockor som kom med länk? Nato? Varför sätt vi Nato på våra klockor utan att någon skriker FRANKEN..?

Det är nog så att huvudet definieras något som är heligt. Den ska vara orginial, annars förlorar den sin själ..
 

M021

Rolex
2-Faktor
Snyggt! Dock blir det väl aldrig blått pga av 116619lb. Men man kan ju alltid hoppas på en ny stål ref.
 

Psykel

Patek
Förstår inte varför ägaren till denna måste förstora klockan tre-indexen bara...
För dom som inte sett det: nix, inget datumfönster. Kolla den undre bilden så syns det tydligt.
 
Topp