• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega 300 master co axial ref 233.30.41.21.01.001

Hade en för nåt år sen. Helt klart en trevlig klocka, smidig push/glide lösning på låset vilket jag uppskattade mycket. Har dock för mig att jag störde mig på bandhornen. Upplevde dom för långa lr nåt... har för mig att jag sett dom för strax under 35 på forumet.

Hade en för nåt år sen. Helt klart en trevlig klocka, smidig push/glide lösning på låset vilket jag uppskattade mycket. Har dock för mig att jag störde mig på bandhornen. Upplevde dom för långa lr nåt... har för mig att jag sett dom för strax under 35 på forumet.
Intressant(inte negativt menat). Jag upplevde inget negativ kring proportionerna utöver höjden trots mina nätta handleder. Det var dock ett par år sedan jag ägde en, ska gräva i mitt bildarkiv.

Intressant(inte negativt menat). Jag upplevde inget negativ kring proportionerna utöver höjden trots mina nätta handleder. Det var dock ett par år sedan jag ägde en, ska gräva i mitt bildarkiv.
Kollade lite bilder nu för att minnas bättre. Vet inte om det är längden i sig men lutningen/vinkeln på bandhornen i kombination med längden gjorde att den inte flög riktigt för mig. Den följde inte handleden riktigt. Kan nog ha lite med höjden att göra också faktiskt. Nåt är det som inte är helt 100 iaf :D fast allt som allt var den rätt bra ändå!

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp