• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega 300 master eller GMT på nato?

Nu kommer jag med ett tråkigt icke-svar på frågan. Men kör växelvis. Först länk på GMTn och Nato:t på 300an och efter ett tag byter du. Du får det bästa av bägge världar. Båda klockorna gör sig utmärkt på både länk och nato så det är ju synd att välja bort något av de.
 

Wictor

Omega
Nu kommer jag med ett tråkigt icke-svar på frågan. Men kör växelvis. Först länk på GMTn och Nato:t på 300an och efter ett tag byter du. Du får det bästa av bägge världar. Båda klockorna gör sig utmärkt på både länk och nato så det är ju synd att välja bort något av de.

Lär nog bli ett par byten när man har lite "tråkigt" en vardagskväll, kör GMT med nato idag men ikväll åker länken på igen.. :)
 

marw

Panerai
2-Faktor
Tycker du ska köra bägge på länk. Om nödvändigt Omegan på enfärgat grått eller grönt nato som blir bra höstfärger.
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Jag kör en fuling nu. Men jag älskade min gmt på perlon! Tycke den satt underbart skönt och väldigt snyggt vart det oxå
IMG_1652.JPG
Snyggt! Var kommer bandet ifrån?
 

JWS

Omega
Sportrollar alltid snyggast på länk. Men tyvärr gillar jag inte känslan av länk så jag kör på nato :p
Omegan på nato är perfekt!
 
Topp