• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Omega] Apansson tog min oskuld

Taxman

Rolex
2-Faktor
Fyller den gröna visaren en funktion, eller är det bara gimmick?

Jag har läst någon annanstans att det ska vara kopplat till dykning. Det viktigaste då är väl att hålla koll på dyktiden och för att inte förväxla timmar och min är minutvisaren och "kl 12-markeringen" gröna. Resten är blått. Huruvida detta stämmer kan jag dock inte säga säkert.

Glusch grattis till en fin klocka!

Edit: jä*la autokorrigeringar
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har alltid gillat PO och ångrar lite ibland att jag sålde min. Men men, det blev en annan Omega istället :). Grattis till en kanonklocka !
 

Glusch

Cartier
Som de andra saker Ernesto så är den gröna visaren minutvisaren... Vet inte riktigt vad frågan egentligen var...

Och till alla er andra, tusen tack!
 

SJ Smythe

Cartier
Blir glad när jag ser den orange varianten, den är ju härlig alltså! Hade en svart 2500 innan men skulle jag köpa en nu så hade det nog blivit en orange. Grattis!
 

Glusch

Cartier
Grattis! Första dyrare klockan ger ett redigt lyckorus. Som med alla former av knark vänjer sig dock kroppen och kräver snart mer och starkare grejor :)

Jo det är faktiskt lite det jag oroar mig för. Dock är det faktiskt lite billigare klockor jag troligen kommer införskaffa mig ett tag framöver. Eller, det är i alla fall de som ligger högst upp på kölistan för tillfället.
 

Simpatico

Rolex
Grattis till en snygging.
Min hojjtar till här i bakgrunden.
IMG_1846.JPG
 
Topp