• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Aqua Terra ”Skyfall” - PB 12/10

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
37000
Returpolicy
Ej Retur Om Inte Annat Avtalas.
Bilder Skickat
  1. Ja
6212E5DA-F498-4BCD-A168-95CA38A49877.jpeg


Tillverkare: Omega
Modell: Aqua Terra ”Skyfall” 41,5mm
Årtal: 2016.09 (Casa Doro)

Papper & box: Kommer med alla länkbitar, Röd inner och vit ytter Box, manualer, Tagg, cert-hållare, Pictogram & Cert.

Övrig info:
Klockan är i min mening i ett mycket fint skick då den har burits sparsamt och försiktigt under min ägo sedan jag fick den i inbyte. Det finns sedvanliga hairlines då den har använts och börja få några år på nacken. Men ingenting som inte går att polera bort. Den dras upp mjukt & fint. Har stämt av gången och den håller tiden som den skall, inget avvikande enligt mitt kunnande. Servicehistoriken är dock okänd.

Bilderna får agera del av beskrivningen.

CB0F55E1-0FF6-497C-8475-0AA3E0E9FA2A.jpeg

575F881F-4CD2-45E1-90A0-46420B134B9E.jpeg

EC10E977-C595-4975-B0E5-6F1175EE87BC.jpeg


Mitt Pris: 37 000 kr + Ev Önskad Frakt
Byten: Cash premieras, men prova!
Betalning: Swish
Levereras: Enl Ö.K
Returpolicy: Ej retur om inte annat avtalas
Referenser:https://klocksnack.se/threads/thetaleteller.62352/

Har du några frågor, hot om pris eller liknande så är det bara att skicka ett PM så svarar jag så fort som möjligt.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och ser gärna att referenser finns. Förbehåller mig även rätten att utan vidare dra tillbaka annonsen pga plötslig separationsångest, givetvis ej under pågående affär.

Väl mött,

TheTaleTeller
 
Senast ändrad:
Topp