• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Aqua Terra 15'000 Gauss - KOM OCH KÖP-PRIS

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Nu är det dags att avyttra min kära omega då jag blivit lite mätt på den. Skicket på klockan är bra. De polerade mittlänkarna har en del hairlines, men lite cape cod skulle fixa det. Glaset är helt felfritt och AR:en är inte repad eller skadad. Försökt visa skicket med lite nya bilder nedan. Det är väldigt ytliga märken alltihop

Uttagen juli/augusti 2014 ifrån Rob Engström med 4 års garanti, så en bit över 3 år kvar. Full set med alla extra länkbitar kvar. Detta är alltså den första versionen på det som nu kallas Master Co-Axial, därav den getingfärgade sekundvisaren


Begär 32 500, men byter hellre mot Rolex (114270, någon DJ, 16570) och pengar upp till mig. En JLC master controll är också aktuellt. Även panerai är aktuellt :)

Retur görs upp mellan mig och köparen, vill inte lämna något generellt. Gör gärna upp affären F2F i Stockholm

Dra ett PM om det finns frågor eller annat. Bud beaktas alltid :)

/ Adam

Bilder:
image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp