Laurentius
Basic
Som några av er säkert vet så köpte jag en klocka "under the influence" och vi hittar helt enkelt inte varandra så jag kollar här först och ser om någon vill ge den en chans. Jag måste erkänna att den är mycket snyggare på riktigt än vad jag trodde efter att ha sett bilder på den men jag brukar ha lite fetare klockor så den känns lite för tunn för mig. Äh, ni som hänger här har mycket bättre koll på vad det är för klocka men har ni frågor så kan jag säkert googla fram ett svar;-)
Som ni ser så följer boxar, cert, tag och böcker med. Allt är i fint skick, den vita boxen ytterboxen har några små märken men den är ju av papp så det förvånar nog ingen!
Jag klickade hem den för 13900:- vilket enligt en del här är ett klipp så jag säljer den för samma summa eller byter mot en PO eller liknande...

Som ni ser så följer boxar, cert, tag och böcker med. Allt är i fint skick, den vita boxen ytterboxen har några små märken men den är ju av papp så det förvånar nog ingen!
Jag klickade hem den för 13900:- vilket enligt en del här är ett klipp så jag säljer den för samma summa eller byter mot en PO eller liknande...