• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Omega Aqua Terra 38,5mm

Gorlami

Basic
Pris
60 000 SEK
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu är den snyggaste Omega Aqua Terra (ref. 231.10.39.21.03.001) som gjorts och som inte längre tillverkas. Lodrät teak-urtavla med datumet vid klockan 3. Denna variation är den klocka som Daniel Craig bar i Skyfall. Kommer med Co-Axial 8500.

Klockan är uttagen från 2019 enligt certet. Jag är andra ägare sedan 2021. Det som ingår är länk med alla länkbitar samt den finare träboxen. Jag har ett kvitto från handlare i London samt cert som är giltigt med Omegas garanti fram till 2024.

Skicket är bra, men med det sagt så har de polerade ytorna hairlines, syns endast på nära håll. Inga skador på safirglas eller liknande. Den går idag bra, drar upp fint och datumet byter som det ska. Har ej noterat någon gångavvikelse.

Säljer endast F2F i Stockholm över en kopp kaffe

Byten: Ja endast följande klockor,
Cartier Santos Medium,
Rolex Oyster Perpetual 39/41
Rolex Day Date 18238
Omega "Spectre" 233.32.41.21.01.001



Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen

Bilder:
 

Bilagor

  • 3.jpg
    3.jpg
    378.3 KB · Visningar: 91
  • 4.jpg
    4.jpg
    350.9 KB · Visningar: 74
  • 6.jpg
    6.jpg
    356.7 KB · Visningar: 105
  • 7.jpg
    7.jpg
    309.2 KB · Visningar: 86
  • 11111.jpg
    11111.jpg
    420 KB · Visningar: 81
  • 111111.jpg
    111111.jpg
    388.8 KB · Visningar: 97
Senast ändrad:
Topp