• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Aqua Terra 41,5 mm. 231.10.42.21.03.003

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Magisk skyfall-blå teaktavla. Nu är detta ingen Skyfall i mening 38,5 mm med datumram, men den riktige Bondfanatikern vet säkert att det var denna ref. som Daniel Craig bar i öppningsscenen i Spectre där han river delar av Mexico City och slåss i en helikopter. Onödig vetande kanske men en skön anekdot att förtälja till era vänner och bekanta när de beundrar klockan :)

Uttagen ny av mig från svensk AD 2016-04-27. Komplett set inkl. ytterbox och under full garanti t.o.m 2020-04-27.

Klockans skick bedömer jag till 9,9/10 då den använts men mycket sparsamt. På de polerade centerlänkarna finns någon mikroskopisk hairline.

SEK 31.000:- via swish/banköverföring. F2F Stockholm eller frakt (rek./värde) som jag bjuder på. Inga byten.

Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.

Goodguy referenser finnes.

Tack KS för annonsplats

IMG_5229.JPG

IMG_5226.JPG

IMG_5231.JPG

IMG_5232.JPG

fullsizeoutput_3bc3.jpeg

IMG_5236.JPG

fullsizeoutput_3bc4.jpeg

IMG_5253.JPG

IMG_5262.JPG
 
Topp