• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Aqua Terra Chrono 42mm *SUPERPRIS*

Belic

Cartier
Update: Fler bilder finns här: http://belic.imgur.com/all/

En grymt fin Omega Aqua Terra Chrono på 42mm. Fantastisk tavla med skiftande blåa visare. Det sitter ett brunt Omega läder med Omegas viklås på. Skickar även med ytterligare ett brunt läderband men som inte är från Omega.

Klockan har några mindre repor, hairlines och dings men ser väldigt bra och fräsch ut. Tidigare servicehistorik är okänd men den har varit inne hos Rob Engström för check i september och den går enligt COSC. Upplever själv att den håller tiden oerhört bra och gångreserven likaså. Kronografen fungerar utmärkt.
Ref:2512.30.00

Pris: 16500:- 16 000:- 15 500:- 15 000:- 14 000:-
Vid snabb affär skickar jag med ett rött samt ett blått nato! Affär görs med fördel upp i Stockholm.

bild.JPG

omega aqua.JPG


Frågor och skambud tar vi via PM. Fler bilder skickas gärna via PM.

MVH
Belic
 

Belic

Cartier
Orkar inte bumpa den här tråden längre, har varit väldigt många som har hört av sig och varit intresserade men ingen har sagt "Jag tar den!"

Annonsen har varit uppe i en vecka och jag har prissänkt aggressivt! Lägger mig på 14 000:- så passa på nu innan någon annan kniper den! Jag finns i Stockholm för affär, jag kan skicka den med värdepost om så önskas. Vi kan göra upp affären hos en AD för att verifiera äktheten. Ta chansen nu på en grymt trevlig klocka som kan användas vid alla tillfällen!

Kan vara intresserad av byten men primärt försäljning, släng iväg ett pm med vad du har :)
 

Belic

Cartier
Bumpelibump!

Fått några trevliga bytesförslag med både pengar upp och ner. Inget har varit klockrent än så keep em coming! Jag är rätt bred i min smak men ser väl hellre några tusenlappar åt ert håll än vice versa.
 
Topp